Modkat vs Clevercat? Annan liknande kattlåda?

Jozze

Trådstartare
Min kompis rekommenderade Modkats kattlåda och jag tycker den verkar väldigt bra och skulle passa "mina" katter. Men priset!? Herregud, den enda återförsäljare som jag hittar i Sverige ska ha nästan 1300 kr för en låda, och vi behöver två. Inte har jag lyckats hitta den speciellt mycket billigare på utländska sajter heller.

Men så dök lådan Clevercat upp. Någon som har erfarenhet av den? Den är ca 800 kr billigare än det billigaste priset jag hittat för Modkat (från USA).

Är den lik Modkat även i övrigt, eller är det bara ingång uppifrån som är likadant? Finns den att köpa i Sverige?

Finns det någon annan liknande kattlåda, som inte kostar skjortan, som någon kan rekommendera?
 
Sv: Modkat vs Clevercat? Annan liknande kattlåda?

Köp en egen plastback med lock och gör hål i taket?
 
Sv: Modkat vs Clevercat? Annan liknande kattlåda?

Tycker den ser förfärligt liten ut. Röstar oxå för plastback, modell gigantisk med lock.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 373
Övr. Katt Modkat-kattlådorna är så jä-hä-vla snygga, men jag har helt enkelt inte råd att testa! Har dessutom ganska stora katter så är rädd att...
Svar
15
· Visningar
2 827
Senast: kolblakkur
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 452
Senast: MJLee
·
C
Övr. Katt Hej, Kommer inom månaderna att skaffa en katt, för att vara mer precis en ragdoll, helst av färgen bicolour blå eller brun. Detta är...
Svar
12
· Visningar
2 771
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp