Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte på datorn heller.Fast där framgår väl inte vilka forum var och en har. I alla fall inte i mobilen.
Ledsen, läste frågan dåligt. Ditt svar är det korrekta på frågan.Fast där framgår väl inte vilka forum var och en har. I alla fall inte i mobilen.
Det står i förklaringen till forumet överst på varje forum (undantaget Allmänt, där står ingenting).
Men du måste nog vara på dator för att se det, det syns inte i appen.
Jag tycker inte att någon app behövs. Buke i den här versionen är ju väldigt väl mobilanpassat.Det finns ju ingen app för bukefalos för övrigt . Men många kör mobilen /plattan och otroligt få sitter via datorn .
Du har ju svaret i #2, sedan säger Gunnar i #6 att det är korrekt?@Gunnar vad är kontentan svarsmässigt utifrån min fråga
Jag har, tror jag, lyckats fixa till det så att forumbeskrivningen nu även syns på små skärmar.
Ja det var korkat av mig, var fick jag det ifrån?@mandalaki det var du som kallade mobilversionen för app, det var det jag svarade att det finns ingen app . Jag har inte nån synpunkt på att nån app skulle behövas ? Du har missuppfattat .
Nu var du väl lite väl elak mot dig själv ingen ko på isen direktJa det var korkat av mig, var fick jag det ifrån?
Ibland överraskar jag till och med mig själv