Moderatorlista

mackan

Trådstartare
var hittar man numera vem som är huvudmoderator för resp forum ?
Eller är det inte längre så att delforumen är uppdelade på det sättet ?

Det står i förklaringen till forumet överst på varje forum (undantaget Allmänt, där står ingenting).

Men du måste nog vara på dator för att se det, det syns inte i appen.

Det står i förklaringen till forumet överst på varje forum (undantaget Allmänt, där står ingenting).

Men du måste nog vara på dator för att se det, det syns inte i appen.

Det finns ju ingen app för bukefalos för övrigt . Men många kör mobilen /plattan och otroligt få sitter via datorn .

Överlag är gränserna inte lika benhårda som de varit förr. Vi hjälps åt att moderera alla forum framförallt om det handlar om något som är ett uppenbart regelbrott.
Ibland handlar det om gränsfall och då är det bra med en person som känner till delforumet bättre och om möjligt håller en mer likadan linje.
Allmänt är ett stort aktivt ibland svårmodererat forum som vi för närvarande hjälps åt att hantera.

@mandalaki det var du som kallade mobilversionen för app, det var det jag svarade att det finns ingen app . Jag har inte nån synpunkt på att nån app skulle behövas ? Du har missuppfattat .

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Min hyresvärd har fixat ett sophus med sortering, men där finns bara plastsortering för hårdplast. Går inte all plast i samma behållare...
2
Svar
29
· Visningar
1 502
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama