Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej.Susan skrev:Men borde det inte vara bättre om Moderatorer var moderatorer på fourm där de själva inte deltager i diskussionerna.
Nja, anonyma moderatorer har jag inte mer respekt för än välbekanta. Däremot stämmer det där med opartiskheten. Det är alltid svårt att vara opartisk när man klivit in i en diskussion, men det tycker iaf jag att de moderatorer jag är i kontakt med genom forumen sköter utmärkt!Susan skrev:Ju mer anonym en moderator är ju mer respekt vinner den ju.
Samtidigt så ökar moderatorns förmåga att vara opartisk.
Gunnar skrev:Tänk om vissa andra också tänkte till lite mer innan de skrev
Ibland gör säkert moderatorerna misstag, även de är bara människor.
mandalaki skrev:Det är respekten för Bukes regler som är viktig, snarare än din personliga respekt för en moderator.
Du måste alltså följa moderators anvisningar oavsett om du tycker att vederbörande inte förtjänar din respekt.
break_a_leg skrev:Är det mig du menar?
Tja, vi kanske ska förbjuda de som är dressyrdomare/tränare/ryttare att skriva inlägg också?
Gunnar skrev:Tänk om vissa andra också tänkte till lite mer innan de skrev
Denna tråd var inte MOT modertorer. Snarare åt andra hållet, och mer uppkommen ur hur jag tycker att ni blir bemötta, med bristande respekt.
Jag reagerar på att någon blir kallad Censurhäxa tex i detta forum.
A_K_N har jag sett många varit direkt oförskämda och gå till personangrepp emot. Vilket gör mig bestört.