Mobilt bredband

daymint

Trådstartare
Har nu adsl-bredband,men ska nu flytta ,och där är det inte utbyggt ännu till adsl.Så nu ska jag ha mobilt bredband men nu funderar jag hur gör man med detta om man vill ha fler datorer,fungerar trådlöst nätverk på detta,eller behöver man då skaffa fler mobila modem ??Någon som vet?:bump:

Sv: Mobilt bredband

Det fungerar precis som vanligt! Du kopplar bara modemet till en trådlös router som du då kopplar till datorn

Sv: Mobilt bredband

Har nu adsl-bredband,men ska nu flytta ,och där är det inte utbyggt ännu till adsl.Så nu ska jag ha mobilt bredband men nu funderar jag hur gör man med detta om man vill ha fler datorer,fungerar trådlöst nätverk på detta,eller behöver man då skaffa fler mobila modem ??Någon som vet?:bump:

Du kanske ska kolla på en utrustning typ Linksys WRT54G3G-ST????

Liknande trådar

IT & mobiler Behöver skaffa (mobilt?) bredband då jag flyttar ifrån lägenhet som har fiber. Undrar nu vilket ni kan rekommendera alternativt varna...
2
Svar
33
· Visningar
845
Senast: skiesabove
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 414
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
264
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 960
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka