Mobilhjälp

A

AnnaJue

Vet inte vart jag ska lägga denna tråden så jag slänger in den här.

Vilken mobil skulle du helst köpa om du bara fick välja på dessa två?

Sony Ericsson W710i? (2750:-)
sonyericsson-w710i-4.jpg

eller

Sony Ericsson W300i? (1680:-)
w300i.jpg

Jag har kommit fram till att skillnaden är inte så stor, mest kameran som är bättre på W710:an. Priset skiljer en tusenlapp cirkus..

Sv: Mobilhjälp

Bägge finns i vår familj. Jag har 300 och sambon 710. Har lånat 710 nån gång men är mer kär i 300.
710 tycker jag är segare i luckan, men det kanske är för att den är nyare. 300 känns nättare i handen.

Jag skulle köpa W300i

Jag tycker den första mobilen är ganska mycket snyggare än den andra. Men det måste väl finnas fler skillnader pga prisskillnaden? Om det bara är designen man betalar för skulle jag nog kolla på någon annan modell :)

Jag måste ha en vikbar.. pga att jag är i stallet så ofta (=skärmen blir repad på en "vanlig") Sen är jag en trogen SE-fantast :angel: Och dessa två vikbara från SE är de enda jag kan tänka mig. Fast jag har nog bestämt mig för vilken jag ska köpa..

Jag har den översta, W710i.

Den är jättebra! :)
Men visst är det skillnad, för det är ju en "träningsmobil" typ, den har träningsprogram och sånt i sig och det har väl inte den andra?

Jo, jag använder träningsprogrammen så gott som dagligen.

Den tar tiden när man springer och hur långt man springer osv, den har stegräknare, den räknar ut hur mkt kcal man förbränt osv.
Alla resultat sparas och man kan gå tillbaka och titta på dom för att se hur man utvecklas. Resultaten kan visas som diagram också.

Det bästa av allt är ju att man får medaljer när man varit duktig :D Hehe... men det är en ganska bra idé faktiskt, iaf jag blir peppad av sånt! "Ooo, nu har jag silver i löpning, jag ska minsann försöka få ett guld där!" :rofl:

Låter rätt skoj :) Men hur känner den stegvibrationerna? Knäpper man fast den i byxlinningen? Ingen risk att den faller av isf?

Det följer med en hållare som man ska ha i byxlinningen eller på armen, och mobilen sitter säkert i den!

Men jag brukar inte bry mig om att ha den i hållaren hela tiden, den räknar steg osv. även när man har den i fickan, men det blir väl inte lika exakt då.

Vet inte vart jag ska lägga denna tråden så jag slänger in den här.

Vilken mobil skulle du helst köpa om du bara fick välja på dessa två?

Sony Ericsson W710i? (2750:-)
sonyericsson-w710i-4.jpg

Jag har kommit fram till att skillnaden är inte så stor, mest kameran som är bättre på W710:an. Priset skiljer en tusenlapp cirkus..

Har den mobilen, men tycker att kameran är dålig ffa då den saknar zoom(men man kan zooma i videoläget). Annars älskar jag den:love:

Jag har W710i, och jag älskar den. Den andra är ju lite mer musik telefon men i och med att jag har Mp3 så kändes det onödigt. Dessutom får det plats en hel del mp3 i min telefon också, har 3 album i den nu, och det är inte ens hälften av platsen upptagen.

Ju mer jag har den, desto mer tycker jag om den. Den har allt! :love: :banana:

Röstar på en VIT w300! Har själv haft en sådan och var nöjd. Förutom att den är snyggare än den andra så får man även mer för pengarna. Kamerorna är det inte så stor skillnad på i verkligheten. Och allt som heter "digital zoom" är bara skit, för det betyder att den interpolerar dvs. zoomar i själva bilden så den blir i jättedålig kvalité och brusig.

Är en trogen SE-användare sedan många år.

Har inte kollat så mycket på 300:an, men jag skulle gärna vilja ha en 710i. Men eftersom jag egentligen bara är ute efter samtalsmöjligheter och SMS så klarar jag mig vilken telefon som helst. Ska troligen skaffa en ny snart, men kollar vilken som blir billigast totalt och det är inte säkert att det blir någon av dessa.....

Funktioner som jag skulle önska utöver de normala är musikspelare och FM-radio! Framförallt det senare.

Vi får väl se om man hittar något bra erbjudande framöver.....

Jag tycker ljudkvaliten är väldigt bra. Hade en Samsung innan, och innan dess en annan SE, dom var betydligt sämre och det var inte sällan det sprakade och hade sig. Jag är helt nöjd med denna..:D

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver hjälp! Jag har en skoluppgift om att skriva en text åt regeringen.se som ska handla om klimatmålet, det finns tre frågor som...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 429
Senast: Asko
·
Äldre Chansar på att lägga tråden här, får flyttas om det är missvisande. Iallafall, vi har beställt en byggnad utav ett lokalt företag. Vid...
Svar
0
· Visningar
584
Senast: Bluefish
·
Western Hej! När det blir egen häst kommer pållen troligtvis mest vara för nöjesridning, men visst hade det varit roligt att tävla i både trail...
Svar
9
· Visningar
2 199
Senast: Void
·
Kropp & Själ Jag har nyligen färgat håret brunrött (till er som läste min tråd innan färgningen - I did it!) och trivs super med färgen! Däremot har...
Svar
5
· Visningar
4 850
Senast: Taxilock
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur