Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Magnethållare är bra fram till det ögonblick telefonen släpper i ett gupp, och faller ned mot en hård kant, t.ex stolsinfästningens skena, med glassidan före.
Magnet!Nya mobillagen gör att jag tar tag i saken, jag vill ha en mobilhållare till bilen. En sån man fäster i en luftventil.
Men frågan är - vill man ha en sån modell som klämmer fast luren eller en med magnet?
Kom med era erfarenheter!
Det har min. Om jag slarvat eller inte spelar ingen roll den gången det händer.Alltså, jag kör rätt mycket i halvterräng, mina telefoner har aldrig släppt från magnetfästet [...] - annat än när jag slarvat med ditsättningen.
Det har min. Om jag slarvat eller inte spelar ingen roll den gången det händer.
Grejen är att då den faller, så faller den med oskyddat glas där det finns skarpa kanter i metall. En sådan träff brukar betyda dåligt.
Man kan till och med tappa den med fumliga fingrar innan man slarvat fast dem.Kan kontra med att oavsett hållare kommer det att hända mig (luren hoppar ur) om jag sätter dit den slarvigt.
Nja...Kan kontra med att oavsett hållare kommer det att hända mig (luren hoppar ur) om jag sätter dit den slarvigt.
Man kan till och med tappa den med fumliga fingrar innan man slarvat fast dem.
Workarounden blir då att klä varje hård kant under mittkonsolen med formsydda bitar av liggunderlag. För de dyra små livens skull.
Ett i veckan? Vad gör du med din stackars lur?Jag nöjer mig med skal, till privatluren förbrukar jag just nu ett i veckan i genomsnitt. Och det är verkligen billigt skit, men luren håller.