MMS inställningar!

P

Panter

Har köpt en ny mobil och på andra mobiler så brukar dt ju vara så att man måste ställa in något med internet för att skicka mms, vikken sida är dt? Hur gör man??

Står inget om dt i instruktionsboken:crazy: Men dt funkar inte att skicka MMS:confused:

kan ju tillägga att dt är en LG C3320:banana:

Sv: MMS inställningar!

för det första tror ja<g denna tråden hör he,m,a i frumet datorer men ananrs

den operatören som du skaffade, telia, telenor, comviq u name it

ring till dom!! annars är d så att dom brukar vaar förprogammerade när man får dom för mms och gprs...

men den du får mobilrökningen från kan du ringa till och fråga dvs kundtjänsten för nån av de företag jag räknade upp här :idea:

Sv: MMS inställningar!

Hejsan..

Besök din operatörs Hemsida..

På sidan får du leta efter nånstans där du kan skicka installningar för MMS - WAP till din telefon..

Du får då ange telefonmodell, ditt telnummer så skickas inställningarna som ett sms och du behöver bara svara ja för att installera dem..

Klart och busenkelt...

/Jonas

Liknande trådar

Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
997
Senast: Karfitsa
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
629
Senast: Krålus
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
1 245
Senast: Mint
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar