M

mosig

min jättegoa snälla svärmor har köpt en syskonvagn till oss, en emmaljunga. den är begagnad och från -05, är inte riktigt säker på vad själva modellen heter men den har delbart ryggstöd och fotstöd.
till syskonvagnen medföljde dock ingen mjuklift och nu vill hon köpa en sådan också till oss.
hur mycket kostar en vettig mjuklift då? runt en tusenlapp eller? vilket märke är bra? måsta man ha en emmaljunga eller går det bra med ett annat märke?

Sv: mjuklift

men kom igen gott folk!

någon av alla er som tittat på tråden måste väl köpt en bra mjuklift? :)

jag hade en emaljunga mjuklift men andra märken borde passa dom med, emmaljunga har kommit med något nytt som verkar rätt smart den heter quadro lift, det är som en mjuklift men med stabilare kanter. har tyvär ingen aning om vad vare sig den eller en vanlig mjuklift kostar.

jaha, de låter ju smart..
men är den lika liten som en vanlig mjuklift eller lite klumpigare?

Emmaljungas :) Du kan ju fynda blocket tex. De har ju duolift som går sen att göra om till åkpåse bla.

Kolla med din närmaste affär.
Dom brukar ju ha båda orginalliftar och billigare kopior.

Ang Quadraliften så tror jag att den ligger på runt 18-1900:-.
´Duoliften är inte säkert att den går att beställa längre eftersom den skall utgå, men tror att den låg på 15-1600:-.

Jag har en kompis som har Brios mjuklift i en Emmaljungavagn, så det är bara att prova sig fram.

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 798
Senast: Görel
·
Katthälsa Hej! Jag vill dela med mig om min katts historia med förhoppningen att kanske hjälpa någon vars katt fått kronisk njursvikt. Jag är...
2 3
Svar
59
· Visningar
41 280
M
Utrustning Har kikat runt lite på 'sök' och generellt på nätet men hittar inte riktigt det jag är ute efter så tänkte prova att få hjälp från...
Svar
2
· Visningar
1 326
Senast: Centaur
·
Hästvård ....för första besöket in på kliniken :( Pålle är tjock i ett bakben och har väldigt ont. Det märkliga är dock att han inte är halt...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: -Catherine-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama