"mjukiskavaj" ?

Z

Ziemona

HAr sett några med en skitsnygg kavaj, helt mjuk som i stretch ungefär. Någon somvet var dessa finns / märke m.m?
Hade varit perfekt för mig då jag hatar att ha stel och oflexibel kavaj på...

Sv: "mjukiskavaj" ?

Tusen tack! Ska beställa någon gång, de var ju inte jättebilliga direkt. Undrar hur smickrande de är om man har en och annan valktendens :angel: Tror ni att man måste vara pinnsmal för att se normal ut, dvs att tyget liksom lägger sig utefter "valkarna" eller att det är lite inhållande.. :smirk:

man kan ju välja hur stor man vill ha den.. :P om man har en tillräckligt tajt vanlig kavaj syns nog väcken ganska mkt.. :P

ja men du vet vissa tyger är värre än andra..lite "slinkiga" sådär. Hade ju varit bra om man kunde testa den någonstans. Vill helst inte se ut som en stoppad korv i ett korvskinn för 3000:-:D Ingen som har en sån som kan uttala sig om kvaliteten på tyget?
Sen är jag lite osäker på storleken också, står ju att de är små, och jag är väl en 40:a eller 42:a möjligtvis. Ska man då ta strl 46?

haha nej det är ju sant ;) jag skulle också vilja testa men maila så kan dom ta mått?

det finns en hel del märken att välja på. Equipe. Herve, Alessando Albanese om jag inte förstått fel...

med equipe menar du dom som fanns i deras monter på globen?

okej, för dom som var i equipes monter var väl animo? är det inte animo zettermans har då?

Tusen tack! Ska beställa någon gång, de var ju inte jättebilliga direkt. Undrar hur smickrande de är om man har en och annan valktendens :angel: Tror ni att man måste vara pinnsmal för att se normal ut, dvs att tyget liksom lägger sig utefter "valkarna" eller att det är lite inhållande.. :smirk:
Det finns väl en kavaj med dragkedja som är superstretchig. Dragkedja brukar ju vara lite snällare än knappar om man har valktendens :angel: (typ som jag :o) Tror det heter nåt i stil med Techcnical Jacket (?????) eller nåt liknande.

Jag har en kavaj från Kayrrel. Superstretchig och skön.

nån som vet hur lång leveranstiden är på de kavajerna från den sidan? =)

från seg company? hon sa att de var lite stul att hon skulle veta i februari. men S på equipe säljer också?

har inte jackson en "mjukis"kavaj också, fast något billigare? :p

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 477
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 162
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka