Mjuk med ändå fast leksaksfigur

escodobe

Trådstartare
Det är ju populärt med olika mjuka "gele"leksaker, men jag letar efter en specifik sådan! Jag råkade för en tid sedan på en loppis stöta på en helt fantastisk sådan, nån slags actionfigur i halvgenomskinnlig gummi som man kan kunde klämma och dra i. Den som var på leksaksjakt köpte inte figuren, men nu önskar JAG att jag hade gjort det! Om jag bara kunde hitta en! Det som skiljer den här och gör att jag som, annars rätt välfungerande vuxen fått ett akut "villhöver" behov av en djäkla barnleksak, är att den hade PERFEKT konsistens! Den var inte alls sådär mjuk och sladdrig utan istället rätt fast. Jag tror att den hade något slags skelett eller robotmaskindelar inuti?
 
Sök på "squishies". Barnen här har flera olika och de är verkligen avkopplande 😁🤩 Lekia och andra leksakskedjor har oftast några olika också om man vill provklämma
 
eller såna där stretchgubbar! De är fastare än squishiesar, mer som... typ nån mix mellan gummi och lera i konsistensen!
 
Det närmaste jag hittar är goo shifters, men de verkar mjukare/sladdrigare än den vi såg. Den var förvånansvärt fast för att vara så stretchig, om ni förstår
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp