Mjuk krubba..

Kickis

Trådstartare
Om nån vet var de säljer mjuka krubbor. Sådana som man ställer på marken och de böjer sig och går ej sönder om hästen trampar på dem. hööks har liknande men jag söker dem man inte behöver ett bil däck till. PM gärna!

Sv: Mjuk krubba..

JAg har köpt mina via en återförsäljare genom Hansbos produkter... Eko ska väl börja med dom så det dröjer nog inte länge innan dom finns där. Kanske bor i närheten då dom säkert kan ta hem en åt dig!
Det är den absolut BÄSTA krubban jag har haft, även om man får jaga den i boxen om morgnarna... Hihi. Den står ju intekvar på samma ställe....

Vad är detta för en krubba? Jag vill gärna veta, förstår inte riktigt vilka ni syftar på.
Har en häst som gärna skiter i krubban var och varannan dag och har nu tröttnat på detta. Nu har hon en vanlig hink i boxen och antingen fortsätter jag med det eller så får det blir transportkrubbe-varianten. Men denna kanske funkar för henne, nån som har bild?

Gjord av gamla gummidäck, jättebra. Har en stor och en liten, går att ta med enhandsgrepp eftersom de är så böjliga. Går att beställa via Granngården.

Eko:- som förr hette Ekohallen har en variant som du nog kan köra över med bilen....

De är jättre bra! :bow: Perfekt om man har hästar som bajsar i krubban då de är lätt att ta med den och tvätta... och istället för hinkar, som kan bli farliga om hästen trampar på dem..
Tittade på den på granngården men den kostade 350 kr.. Letar för att se om de finns billigare... :smirk:
Har en bit att åka till Eko hallen.. men de kan de ju va värt! :idea:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 042
Senast: Ajda
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 582
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 075
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka