Mjölksyreträning

L

Love_energy

Läst denna artiklen innan du läser mina frågor...

http://www.aftonbladet.se/sport/ridsport/redaktor/Evaskola4.html

Där står att man kan göra denna övningen 1 gång i veckan men hur kan man parera (stavas?) detta med sin övriga träning.

Jag rider oftast hoppträning för tränare på tisdagar och dressyrträning på torsdagar (mest lång och låg/avslappningsövningar och sidoförflyttningar för tillfället)
Och varannan helg vilar hästen (då jag är hon den "andra" föräldern)

Vilken dag tycker/tror ni att jag kan lägga in denna träningen, inte varje vecka men nån gång i månaden iallfall.
Hoppträningen jag har är lite "uppvärningsgymnastik" eller vad man sak kalla det:smirk: och sen hoppning 0,90-1.00

Sv: Mjölksyreträning

Läst denna artiklen innan du läser mina frågor...

http://www.aftonbladet.se/sport/ridsport/redaktor/Evaskola4.html

Där står att man kan göra denna övningen 1 gång i veckan men hur kan man parera (stavas?) detta med sin övriga träning.

Jag rider oftast hoppträning för tränare på tisdagar och dressyrträning på torsdagar (mest lång och låg/avslappningsövningar och sidoförflyttningar för tillfället)
Och varannan helg vilar hästen (då jag är hon den "andra" föräldern)

Vilken dag tycker/tror ni att jag kan lägga in denna träningen, inte varje vecka men nån gång i månaden iallfall.
Hoppträningen jag har är lite "uppvärningsgymnastik" eller vad man sak kalla det:smirk: och sen hoppning 0,90-1.00

Tja du... svårt att säga utan att träffat er, men vad sägs om varannan fredag när du skall byta förälder? Sedan kanske det är bra om någon vän till dig kan skritta ut din häst på söndagen så att den inte står still om den har träningsvärk (andra dagen är värst).

Liknande trådar

C
Hästvård "min häst" (inte jag som äger men jag som rider nästan varje dag) har tappat lite i hull men framförallt muskler senaste månaden...
2
Svar
35
· Visningar
3 254
Senast: catta_84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar