Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur länge kan en tik ha mjölk i sitt juver när hon är skendräktig?
Va? Klart veterinären kan hjälpa till. En injektion senare och det är avslutat.Tills hon själv fattar att det inte finns några valpar som diar.
Inget du eller veterinär kan göra något åt.
Tills hon själv fattar att det inte finns några valpar som diar.
Jag vet att Galastop finns, men i dagsläget avvaktar jag med det. Hon är inte påverkar av det och enda anledningen till att jag vill att mjölken ska försvinna är att hon har ett ingrepp som behöver göras som jag vill få gjort så jag slipper oroa mig för resultatet, och jag tycker inte det är tillräcklig orsak till att ge henne medicin.
Du har koll på att hon inte stimulerar genom att slicka i sig mjölk?Jag vet att Galastop finns, men i dagsläget avvaktar jag med det. Hon är inte påverkar av det och enda anledningen till att jag vill att mjölken ska försvinna är att hon har ett ingrepp som behöver göras som jag vill få gjort så jag slipper oroa mig för resultatet, och jag tycker inte det är tillräcklig orsak till att ge henne medicin.
Vad är det för injektion?Va? Klart veterinären kan hjälpa till. En injektion senare och det är avslutat.
Mitt misstag. Jag har behandlat min tik en gång och minns fel, det var galastop hon fick, helt problemfritt. Då får man väga illamåendet mot hur obekväm tiken är med mjölken kan jag tänka.Vad är det för injektion?
Har bara hört talas om Galastop vilket gör min tik illamående.
Jo precis, det är inte alltid hon behöver det.Mitt misstag. Jag har behandlat min tik en gång och minns fel, det var galastop hon fick, helt problemfritt. Då får man väga illamåendet mot hur obekväm tiken är med mjölken kan jag tänka.
Men varför fortsätter du med att hitta på saker? De behöver inte alls tro att det finns valpar och de behöver inte alls bädda och bära leksaker. Min får alltid mjölk men hon varken bäddar eller är deppig. Det går om efter några veckor. Kanske tre?Tills hon själv fattar att det inte finns några valpar som diar.
Ja, som tur är är hon helt ointresserad av det.Du har koll på att hon inte stimulerar genom att slicka i sig mjölk?
Då tar det aldrig slut...
Skönt! Första gången missade jag det så hon "tömde" sig var morgon.Ja, som tur är är hon helt ointresserad av det.