Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sök. Här finns en miljard trådar om kattfoder. Och köp aldrig torrfoder efter prislappen, det blir inte bra för katten.
Haha? Är du allvarlig?
Det är ju inte direkt optimal kattmat..
Jag skulle inte byta från RC. Det finns en anledning till att priserna på foder skiljer, och speciellt för katter är det jätteviktigt med en hög kvalité med tanke på deras stora proteinbehov, risken för urinsten osv.
Urinvägsproblem är alltid en risk när man bara ger sin katt torrfoder eftersom bristen på vätska i maten är extremt svår att ersätta genom att dricka. .
Men riskerna ökar avsevärt genom dessa sk. skitfoder... Det ÄR skillnad på torrfoder och torrfoder, det fick vi se när jag pluggade djursjukvård. Såg nyligen ett hundmat-test som dom gjort, jämfört t ex Euroshopper med RC osv. Men det man missat göra var att kontrollera kvalitén på råvarorna- man gick bara efter siffror på säckarna och då såg alla foder tämligen lika ut
Men riskerna ökar avsevärt genom dessa sk. skitfoder... Det ÄR skillnad på torrfoder och torrfoder, det fick vi se när jag pluggade djursjukvård. Såg nyligen ett hundmat-test som dom gjort, jämfört t ex Euroshopper med RC osv. Men det man missat göra var att kontrollera kvalitén på råvarorna- man gick bara efter siffror på säckarna och då såg alla foder tämligen lika ut
kl
vet inte om ja missat svaret. Men är Mjau bra foder eller riktig skit? Ger ju inte bara detta utan bara för att blanda ut det lite
Fullt jämförbart med RC är min åsikt. Får även pluspoäng för att det är svensktillverkat (miljövänligare), innehåller svenska köttprodukter och för att de skänker pengar till svenska katthem.