Mitt nybetäckta sto har fått kissnoja!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Niqita
  • Startdatum Startdatum
Sv: Mitt nybetäckta sto har fått kissnoja!!

clownen skrev:
men har du verkligen hunnit att gå igenom alla veterinärer på H ?

Hur som helst så hinnner jag inte skriva mer nu då jag ska åka bort.

Helen

Tjena!! Vet du om man kan boka tid nere på A*** för ultra även om man inte haft stoet där? Kan man också kanske åka till S för kontroll? Vill inte ha ut veterinärer till stallet igen...nästa gång vill jag åka till en riktig station.

Nu har jag sannerligen gått igenom alla veterinärer på H ( iallafall de som gör dräktighetsundersökningar ). Det var en ute i fredags som jag faktiskt inte träffat tidigare.

Mitt sto är med väldigt trött. Hon ligger ofta ner mitt på dagen och sover i sin box (de går ute om nätterna, men är inne en stund under dagen för mat och ridning) eller i hagen.
Detta är något som inte har setts förr! Hon är vidare mkt lugnare vid ridningen, ngt som inte ses som negativt av mig.

Hon betäcktes den 21 juni med Nobel och är ultraljudad....nu väntar jag på 45 dygnskollen:laugh:

Tjena!! Vet du om man kan boka tid nere på A*** för ultra även om man inte haft stoet där? Kan man också kanske åka till S för kontroll? Vill inte ha ut veterinärer till stallet igen...nästa gång vill jag åka till en riktig station.

Nu har jag sannerligen gått igenom alla veterinärer på H ( iallafall de som gör dräktighetsundersökningar ). Det var en ute i fredags som jag faktiskt inte träffat tidigare.

Är hon kollad?

Om jag inte minns fel så blev det inget föl, hon var inte dräktig. Gick gall hela säsongen.

Liknande trådar

B
Avel Mitt sto betäcktes måndagen den 14/7 och allt gick enligt planerna i stort. Äggblåsan var stor i måndags morse och hon inseminerades...
Svar
4
· Visningar
1 114
Senast: black pearl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka