Mitt "Grönt kort" är borta !? :oo

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare lisaafisaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 311
L

lisaafisaa

Hej, behöver verkligen hjälp! Det är så att jag har lyckats tappa bort mitt "grönt kort" som jag tog år 2009 och har nu ingen aning om vart det finns ;s och jag ska snart börja tävla lokalt och då behöver jag ju ett... vet någon om problemet går att fixa och om man kan få ett nytt ?
behöver verkligen hjälp, är desperat!:confused:

Sv: Mitt "Grönt kort" är borta !? :oo

Kontakta ditt distrikt (dvs det distrikt där du tog kortet) och be dem aktivera ditt gröna kort i TDB, det skickas inte ut några nya fysiska kort.

Sv: Mitt "Grönt kort" är borta !? :oo

" Fysiska kort" vad roligt det lät:D Jag ser för mej små levande kort som kommer åkande! Ha ha ha!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
634
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 268
Senast: Edla
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 247
Senast: Edla
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka