Misslyckat sex-tråd!

Knuzze

Trådstartare
Satt och läste på en gammal tråd, dock var den rätt död så tänkte "vafan startar en ny" :D

Haha, får väl börja!

*
Jag hade skrivit med en kille ett bra tag, pratade med honom varje kväll och allt kändes så bra, efter 3 veckor så bestämde vi att han skulle komma hem till mig. Andra kvällen så var akten igång, dock så ville jag inte bli "kladdig" i sperma. När han kommer så runkar jag av honom var av att jag på något sätt lyckas få honom att få sperma i sitt egna ansikte!! :crazy:
*

*
Jag och mitt ex skulle testa nya saker, vi bestämde oss för, Ja vi går ut i skogen! Mitt ute i ingenstans börjar vi, och då menar jag ute i ingenstans! Vad händer då! Jo det kommer ett gammalt par på 60-70år gåendes mitt under allt, de stannar och glor då vi upptäcker varandra ungefär samtidigt.
Mitt ex klämmer då ur sig
-Hej, letar ni svamp?
Efter det så blev de inget utomhus sex! :rofl:
*

*Jag och mitt senaste ex, var hemma hos honom var av att hans föräldrar inte är hemma. Dock så kommer de hem mitt i sex akten, som tur är, är vi uppe i hans rum med stängd men inte låst dörr, var av att hans 11åriga lillebror kommer upp och skriker mitt ex namn öppnar dörren och frågar vad vi håller på med och frågar varför vi inte har några kläder på oss när klockan är typ 3 på eftermiddagen.
Sedan kommer den underbara tidpunkten där det är släktkalas sådär 2dagar senare, och han kläcker ur sig dedär inför hela hans släkt! Måste jag säga att jag bara reste mig upp och gick där ifrån!! Aldrig tyckt något vart så pinsamt! O.O
*

Aja, nu har jag bröjat , kanske kommer fler, men nu vill jag få några goda skratt! :D

Åh, den tråden var underbar! Har försökt hitta den för att läsa igen, men kan verkligen inte hitta den :( Hittade vara denna som inte varit aktiv på några år heller...

Tycker att vi kan nyttja den här tråden, även om den skapades för två år sen.

Jag och min kille var mitt uppe i akten, när han stannar upp och förklarar att han måste få ta en paus för att dricka vatten. Så han sätter sig på sängkanten, plockar upp flaskan som stod intill sängen och dricker några klunkar. Sen suckar han, ställer sig, tar på sig kalsongerna och sätter sig vid datorn. Visste inte riktigt hur jag skulle påminna honom om att vi var mitt upp i något.

Ett annat tillfälle var när jag var överst och från ingenstans nyser jag. Detta var då inte helt uppskattat då min kille vrålar av smärta. Blev inte så mycket mer efter det.

Har också hänt att jag varit så :devil: trött att jag puttat undan honom och grymtat irriterat, för att sedan vända mig om för att sova. Men är det mitt fel att han ibland vill hålla på i flera timmar (dvs när vi har druckit)?

Mitt ex och jag gillade grejen med handbojor, han hade införskaffat sig ett par som han skruvat fast lite fint i väggen bakom sängen. Hans pappa kom en dag och skulle hjälpa honom med något i sovrummet, om det var elen eller något sådant. Och hittade handbojorna som hängde på väggen, han sa inte mycket resten avd en dagen och jag har nog aldrig sett en vuxen man bli så röd i ansiktet :p

Visserligen inte jag, men om det finns andra i huset samtidigt som man sätter igång så kan man väl försöka tänka på att stänga dörren?

De flesta brukar komma ihåg att stänga dörren om sig, men inte mina föräldrar inte! En lördag förmiddag för ca ett år sedan, vid 11-tiden körde de på för fullt med dörren till sovrummet på vid gavel. Förväntade de sig att jag skulle sova till sen eftermiddag bara för att det var lördag?

Och inte hjälpte det att jag såg dem den gången, de gör det igen! Måste säga att det tog lång tid innan jag kunde bete mig normalt med dem igen, och jag bor fortfarande hemma...

Äntligen är denna tråd tillbaka :love:
Har tyvärr inte haft så mycket sex senaste tiden men måste ju berätta om de mest egoistiska sex jag haft. Var så att mitt ex var hos mig då vi vart på utställning med min hund som jag skaffade när vi var tillsamman. Så sen när vi kom hem så var vi så trötta så vi la oss i sängen å "vilade" men rätt snabbt så åkte kläderna av och jag sa att han skulle gå ner på mig först så han gjorde de och de var riktigt skönt för mig (för en gångs skull) . Sen ville ju såklart han få sin njutning också men då sa jag bara
-njae alltså jag känner inte för de och hoppade ur sängen å klädde på mig.
Tåls att tillägga att under våran relation så var jag tvungen att be honom att göra så jag fick komma så detta kändes som en rätt rättvis sak att göra :laugh:
Var ju inte misslyckat sex för mig men för honom måste de vart de...

Ryser fortfarande när jag tänker på det här...

Nyårsafton för kanske 3 eller 4 år sedan. Jag och min kille hade precis landat från en 30 timmars flygresa från England och var trötta så klart. Bodde ihop med en tjej från Sri Lanka (major kulturkrock!!) och hon skulle tydligen ha nyårsfest för sin familj men sen skulle de vidare så ingen skulle vara hemma under natten. Vi bestämmer oss för att dra ut och äta middag och råkar få i oss mer och mer vin. Kommer hem dyngraka mitt i natten (bra jobbat). Tänker att "gud vad skönt, lägenheten är tom och vi kan ha SEX!!". Har nog aldrig haft så stökigt och högljudt sex i mitt liv. Ljudnivån var löjligt hög. Lämnar dörren på glänt så klart, för varför stänga om vi ändå är ensamma hemma??
Morgonen efter inser vi att vår pryda roomie och hennes kille varit hemma hela natten. Behöver jag ens säga att vi flyttade strax efter?

Älskar såna här trådar! ;):p

Med min fästman så har det ju hänt mer än en gång att något roligt händer så vi nästan avlider av skratt efteråt :laugh:
Första julen hemma hos hans föräldrar sov vi i hans gamla pojkrum. Det ligger innanför köket och så långt från alla andra rum som möjligt. Vi vaknar på morgonen och hör hans mamma och hans brorson, då 7 år ute i köket. Vi ligger sked och pilska som alltid sätter vi igång med lite mysigt smygsex där under täcket. Plötsligt hör vi hur det knackar på dörren och den fläcks hastigt upp. In kommer min svärmor och brorsonen som tydligen har en viktig fråga att ställa. Självklart ligger vi helt stilla utan att röra oss för att det inte ska se konstigt ut och brorsonen ställer frågan om fästmannen brukar sova naken (för det var tydligen viktigt att få veta det kl 6 på morgonen). Fästmannen svarar inte utan stirrar bara surt på sin mamma som plötsligt spärrar upp ögonen och skyndar sig ut med ungen framför sig. Tror hon anade vad som pågick. Samtidigt ligger jag där och vrider mig av skratt!

Under första året vi var ihop gjorde vi ett "sex-tape" på spotify tillsammans som skulle vara mest på skämt. Jag lade in "oh boy" med Peps Persson och nu, några år senare spelade vi låtlistan och vi var in action så att säga och just den låten började spela. Precis när min fästman kommer sjunger Peps "Oh BOY!" och jäklar så han skrattade åt det hela. Sedan dess har vi alltid älskat den låten :grin:

Har även hänt att vi båda fjärtat precis innan klimax vilket också blir oerhört roligt :laugh:

Bästa gången var nog ändå då vi runt klockan halv fem på morgonen ganska trötta båda två envisades med att sex var det bästa att göra just då! Lite trött och omotiverat satte vi igång och kämpade på. Det tog ganska lång tid eftersom vi var helt slut och någonstans på vägen tappade jag väl hjärnan också, för plötsligt får han lite ont och halkar ur, men jag ska envist peta in honom igen och säger trött "stay strong Capt'n" vilket slutade i att vi båda förvånat börjar skratta och ger upp. Jag vet inte varför men det bara gled ur mig, och jag försökte någonstans få honom att hålla modet uppe men det funkade sådär :banana:

Det där att försöka tillverka barn behöver inte alltid vara så romantiskt som det verkar på filmer.
När man har "tvångssex" pga ägglossning är det ibland svårt att komma i stämning. Jag har en gång fått ha en kudde över ansiktet för att jag inte kunde sluta fnissa/skratta :o. Som tur är lyckades min älskling bortse från det och kunde leverera ändå.

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 159
Senast: cirkus
·
Relationer Med risk för att detta blir väldigt långt, så ber jag redan nu om ursäkt. Jag har för några veckor sedan brutit med min särbo. Det gick...
Svar
18
· Visningar
2 899
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Jag och min man har en adoptivhund, en staffe, som är fem år gammal och som nästan alltid är världens bästa hund. Vi har bara haft honom...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 365
Senast: mmbot
·
Relationer Vänder mig till kloka buke genom mitt anonyma nick... Är lite uppe i varv nu och känner att jag måste få ut allt, men ska försöka...
Svar
19
· Visningar
2 441

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka