Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat att du satt kvar på sista!Sista bilden satt jag kvar på På mitten bilden landade jag bredvid hästen, han for från sida till sida hela anridningen mot hindret sen la han på en tvärnit och hoppade stillastående
Jag tror inte det hade varit din hoppsits det där heller
Den här bilden är oxå lite rolig, föregångaren till första bilden... Nej hindret är inte bort redigerat Han hade bara lite överskotts energi och gjorde en massa lufthopp...
Ha ha ha! En flygande hästDen här bilden har jag inte tagit, och det är ju inte heller en ridbild... men den finns på hemsidan "Digitalfotoforalla"
Shit vad högt den ärDen här bilden har jag inte tagit, och det är ju inte heller en ridbild... men den finns på hemsidan "Digitalfotoforalla"
Shit vad högt den är
Suttit och kollat igenom lite roliga bilder och fått skratta lite. Så nu kände jag för att bidra med några stycken
Man ska alltid vara steget före...
Man ska alltid vara steget före...
"Men jag lovar! Du tappade vanten exakt DÄR" "
Den här bilden har jag inte tagit, och det är ju inte heller en ridbild... men den finns på hemsidan "Digitalfotoforalla"
Synd (eller ska man säga tur ) bara att den är photoshoppad.
Synd (eller ska man säga tur ) bara att den är photoshoppad.
Jag tror inte den är det men om du visar originalbilden är jag inte sämre än att jag kan ändra mig.
Jag har läst en tråd på facebook om just den bilden, den var förvisso på engelska, minns dock inte exakt vart jag läste det, men har för mig det framkom att den är photoshoppad. Ska se om jag kan hitta den igen.Jag tror inte den är det men om du visar originalbilden är jag inte sämre än att jag kan ändra mig.
http://www.horseandhound.co.uk/news/spectacular-hunting-photo-goes-viral-472511Jag tror inte den är det men om du visar originalbilden är jag inte sämre än att jag kan ändra mig.