Heter det inte studshoppa?Inte min film men här kan man snacka om intressant teknik:
http://www.hippson.se/hippson-tv/dressyrhasten-cassius-clay-loshoppar-och-valter.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heter det inte studshoppa?Inte min film men här kan man snacka om intressant teknik:
http://www.hippson.se/hippson-tv/dressyrhasten-cassius-clay-loshoppar-och-valter.htm
Studshoppning är väl när hindrena är så nära varandra att hästen inte tar något steg emellan, men den landar ändå med framhovarna först.Heter det inte studshoppa?
Jo jag vet , men jag tänkte att det var vad hästen tänkteStudshoppning är väl när hindrena är så nära varandra att hästen inte tar något steg emellan, men den landar ändå med framhovarna först.
Den där hoppar jämfota.
Hästen ser jättehärlig ut ! Så fin.Hmm konsten att se dryg ut i gallopp på enhandsfattning
Eller jaha var vi på väg att svänga???
Visserligen ett par äldre bilder så nu tål de att skrattas åt
Frågan är ju om ni kom över .Ja och hon lyfter ju faktiskt himla fint på frambenen tycker jag!
Frågan är ju om ni kom över .
Ha ha ha, ja den hästen har verkligen gett ordet studshoppa en helt ny innebördHeter det inte studshoppa?
Imponerande! Extra imponerad över att stödet stod kvar som du så fint satte fast hästen iBjuder på en film från i går... spana in hur snyggt jag lyckades trä tyglarna över hinderstödet (arbete pågår i paddocken så inget staket för tillfället, självklart hade jag det i bakhuvudet när jag gjorde min luftfärd.. eller inte) så att hästen inte skulle springa hem medan jag svor i gruset.
Stillbilder:
Bjuder på en film från i går... spana in hur snyggt jag lyckades trä tyglarna över hinderstödet (arbete pågår i paddocken så inget staket för tillfället, självklart hade jag det i bakhuvudet när jag gjorde min luftfärd.. eller inte) så att hästen inte skulle springa hem medan jag svor i gruset.
Stillbilder: