Miranda eller msn?!

Ava22

Trådstartare
Har miranda.. men det är lite tråkigt med tanke på att man inte kan göra så mkt med den.. Msn har roliga funktioner.. Men samtidigt är det såå smidigt med miranda.. Man har både icq o msn på samma ställe!

Vad tycker ni?
 
Sv: Miranda eller msn?!

vem använder ICQ nuförtiden? jag vet att det finns några men ett det viktigaste med ett messengerprogram är ju att så många som möjligt använder det.
 
Sv: Miranda eller msn?!

Miranda!

Förr fattade jag inte hur man kunde sitta på mirande, alla dessa roliga funktioner fanns ju inte där.

Nu fattar jag inte hur man orkar med alla dessa "roliga" funktioner :p
 
Sv: Miranda eller msn?!

Messengerprogrammet har ingenting med protokollet att göra heller... Jag använder msn-protokollet i en IM-klient som heter PSI på min dator, som förresten kör GNU/Linuxdistributionen ubuntu.

Mitt svar är GAIM för er som sitter i windows, det hanterar massor protokoll och är allmänt mysigt :) Dessutom är det fritt.
 
Sv: Miranda eller msn?!

Men miranda är ju super... så kan man ha en massa roliga plugins som förskönar livet :)
 
Sv: Miranda eller msn?!

så du kör med mirandan=) snart går jag över till det igen, fick sinnesförslust över kvällen..!!
 
Sv: Miranda eller msn?!

Morbo skrev:
vem använder ICQ nuförtiden? jag vet att det finns några men ett det viktigaste med ett messengerprogram är ju att så många som möjligt använder det.

Det är väldigt många som använder icq men i din ålder kanske det är mindre vanligt. På min kontaktlista på miranda är klar majoritet (ca 80%) icq-användare. Helst hade jag skippat att ha msn helt om det inte var så att jag ibland behövt det för vissa skolarbeten och för att min lillebror bara använder msn.
 
Sv: Miranda eller msn?!

ninsan skrev:
så du kör med mirandan=) snart går jag över till det igen, fick sinnesförslust över kvällen..!!


Nja, jag har mianda på min dator, men den står mest och skruttar för att jag inte har orkat köpa alla nätverksprylar jag vill ha. Sambon använder miranda till sitt här på sin dator och jag trodde bara jag skulle ha min icq tillfälligt, men den är visst kvar :angel:
 
Sv: Miranda eller msn?!

testa trillian.. inte heller så många roliga funktioner fast de funkar....
 

Liknande trådar

Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
426
Senast: Rugge
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
772
Senast: Trott
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 942
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp