Ciindy
Trådstartare
Alltså, nu blir jag snart fullständigt galen! Jag har aldrig någonsin haft regelbunden mens utan klarat mig undan med att ha som oftast varannan månad. Helt plötsligt från ingenstans bestämmer sig kroppen för att köra på i något regelbundet onödigt menstjafs och jag går snart i taket!
Helst vill jag ligga på sängen och inte kliva upp på hela veckan.
*Jag har ont, oftast kan jag hålla ordning på det med att kombinera Alvedon och ipren och aldrig låta det gå mer än fyra timmar mellan. Gör jag det får jag så ont att jag kallsvettas och kräks.
* Jag mår konstant illa i tre dagar.
* Magen gör uppror på alla möjliga sätt och ställer till mycket problem.
* Det är allmänt synd om mig.
Nu vet jag om att det finns dom som har det värre men jag känner fortfarande att det här inte är drägligt. Speciellt magen är besvärlig då den reagerar kraftigt men på olika sätt varje gång.
Är det någon som provat på något mirakelmedel som har funkat bra eller i alla fall lite grann? Något annat som får kroppen i bättre balans under dagarna?
Egentligen söker jag efter nått som gör att jag kan jobba ordentligt även dessa dagar och inte får mig att känna mig som en trög mask som helst vill kräla på golvet.
Helst vill jag ligga på sängen och inte kliva upp på hela veckan.
*Jag har ont, oftast kan jag hålla ordning på det med att kombinera Alvedon och ipren och aldrig låta det gå mer än fyra timmar mellan. Gör jag det får jag så ont att jag kallsvettas och kräks.
* Jag mår konstant illa i tre dagar.
* Magen gör uppror på alla möjliga sätt och ställer till mycket problem.
* Det är allmänt synd om mig.
Nu vet jag om att det finns dom som har det värre men jag känner fortfarande att det här inte är drägligt. Speciellt magen är besvärlig då den reagerar kraftigt men på olika sätt varje gång.
Är det någon som provat på något mirakelmedel som har funkat bra eller i alla fall lite grann? Något annat som får kroppen i bättre balans under dagarna?
Egentligen söker jag efter nått som gör att jag kan jobba ordentligt även dessa dagar och inte får mig att känna mig som en trög mask som helst vill kräla på golvet.