JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Minuterfärska bilder på Zäbrans nya bebis ^^
Sv: Minuterfärska bilder på Zäbrans nya bebis ^^
Vilken sötnos
Så söta öron
Hihi nej jag är angnes vän vi gick i samma skola men hon har ju flyttat till afrika nu ett halvår
Vi satt på luncherna och klappa på dom små
så otroligt snälla och fina
vilka långa morrhår!
(undrar jag om Bosse skulle märka om jag kom hem med en 2kilos råtta
)
Ah ok.
Ohyes! Och tja, pussigare råtta än Anders har jag aldrig stött på, nästan sjukt eller nåt
pippi27: Du får väl skylla på att du skaffat tamråtta... Som bidde väldigt tjock väldigt snabbt?
öronen är ju helt underbara!
jättesöt!
coolt att ha en sån stor råtta ^^
Oja! Definitivt det första man faller för
Haha hade honom ute igår när jag kollade på tv... Han blev helt galen och började revirmarkera med hakan och pussas som en tok, tätt följt av att jucka på armen som om det vore ett ben och han vore hund
naaaaaw
Vilken gullig lite råtta
Ska bli kul att se bidle rpå honom när han blir riktigt stor
Han är redan större än tamråttorna
Men bilder får vänta, mina batterier till kameran har börjat bli skitdåliga så jag håller mig till att fota pinkiesarna just nu
Övr. Djur
djur e ju de mest ärliga och gulligast som finns, finns ingen människa som e så ärliga som dom...
Jajaj iaf, melissa, var den första...
Valp 2025
Övr. Hund Trassel har gått upp 500 gram från besiktningen till vecka 10. Och han börjar få ben :D
Han blir mörkare och mörkare från varje dag så...
Lillefrun
1 minut sedan
Svar: 698
Visningar: 47 237
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag förberedde inför imorgon nu halv tre på natten vilket är jätte rimligt med att lägga på hundarnas duschmatta, en sådan där med...
Lillefrun
Idag kl 02:59
Svar: 966
Visningar: 54 233
Hund
Valp 2024
Svar: 1 061
Visningar: 117 030
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Är det någon som har hunnit tävla med valfriheten att rida lätt upp till och med LB:3? Döms det annorlunda eller på samma sätt? Har bara...
Freazer
Idag kl 02:39
Svar: 1 017
Visningar: 79 242
Grenar
Inkar
Hästvård Jag har en häst med ink som de jag köpte av gav lite olika tillskott som de tyckte hjälpte men själv ska jag låta min veterinär som har...
Freazer
Idag kl 02:35
Svar: 26
Visningar: 2 675
Vård
Shettistråden del II
Gnägg Ah, ja ett modernt land på 80-talet hade jag också varit mera sur på som moderland än ett land härjat av krig där stamtavlor främst var...
Blyger
Idag kl 02:15