Minns ni Z...?

lady_vip

Trådstartare
Hunden som hade bitit elaka barn och ev. skulle omplaceras/avlivas?

Matten drog ju sig ur när jag hade hittat 3 potentiella hem åt honom. Husse ville ha kvar hunden och hon kunde inte gå emot honom. Dock har husse fått ge sig nu då han lägger 0 tid på hunden, så Z ska omplaceras.
Matte ringde i lördags och jag fick snällt börja dra i trådar igen, vad gör man inte för hundstackaren..?

Väntar nu samtal från en kvinna som känner en mycket rutinerad jägare som jag känner (ni vet, kompis, kompis, kompis :crazy: ). Hon är väldigt intresserad och allt verkar bra där, hoppas så för Zs skull.

//E- lycklig!!

Sv: Minns ni Z...?

Hoppas jag också... Tjejen som äger honom kläckte nu ur sig att "ehh, han är inte reggad", men det verkar som om kvinnan som vill ha honom är intresserad ändå, hon ska "göra jakthund av honom".

//E

Liknande trådar

Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
13 102
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag skulle behöva bolla lite tankar. Fick barn för 14 v sedan och lillhunden här hemma reagerar inte som jag trodde. Han har alltid...
Svar
4
· Visningar
1 250
Senast: simba_112
·
Övr. Hund För 1 vecka sedan gick jag och min sambo in på stan med våran 3,5-åriga tik, en cool och världsvan tjej med kanonpsyke, det enda hon har...
Svar
13
· Visningar
5 179
Senast: Zuzzi
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka