Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja skulle åka på den utställningen, men glömde bort datumet så att jag kom på det den 31 då anmälnings dagen var slut..
Och ja frågade om ja fick anmäla mig ändå, men ja förstår att man inte kan göra så.. men men, tar det nästa år
Jaha, nu närmar det sig, är lite små sur över att det blev domarbyte på Korthåriga Chihuahuorna, men får väl se det som träning för hunden som inte har blivit utställd på två år.
*kl*
Nu har vi kommit hem. Blev en 2:a plats i unghundsklassen med ett hp. Var fem stycken med så det är bra. Otroligt hård domare som skickade ut ungefär varannan hund på en 2:a.
Igår fick vi ett ck och blev placerade som 3:a i ukl och oplacerade i konkurrensen.
Hur som helst så var kritiken toppen bra båda dagarna!
Vi blev BIM igen..åhh så nära att vi blev BIR!!
mEN JAG MÅSTE SÄGA att de var den sämst planerade utställningen osm jag har varit på vilka köer vi stog i kö in till utställningen i 45 minuter. sen när vi skulle hem så stog vi i nästan 1 tim.
Inte så kul när man har 6 timars körning hem..
Hon fick bara en slät etta, skulle hon ha fått CK så skulle hon ha blivit BIR. Fick en toppen kritik så det var mycket konstigt
På chihuahuorna gick det så där, men Willie blev 5 BH och BIR Veteran.
Jag håller med Flo-Jo om att platsen inte var den bästa, vi kom på natten och körde först fel eftersom vi inte hittade de små skyltarna till utställningen först i mörkret, sedan på morgonen blev vi utskällda av två funktionärer och måste betala 100 kr för att ha sovit i ett buskage. Men vi hade tur på hemvägen att vi får före alla andra så vi slapp kön. Men de måste verkligen göra någonting åt det om det skulle vara special utställningar där nästa år i samband med världsutställningen, annars så får de börja komma vid kl 6 på morgonen
Fick en slät etta men det var inte så konstigt eftersom min lilla whippet är lite väl rund efter semstern Men fick väldigt fin kritik så det var kul.
Tycker också att tävlingsplatsen var dålig. Stog 45 min i kö och jag fattar inte riktigt varför det tog sån tid. Parkeringen var ju hur stor som helst och betalningen gick ju jätte fort.
Sen att det bara fanns ett ställe med mat, kön var ju hur lång som helst vid lunch dax.
Ni skulle svägnt vänster mot Kungsängen och inte höger mot McD/Stäketkorsningen så skulle det kanske gått snabbare
Ja det fungerade faktiskt dåligt... Men detta var också ett litet test inför den STORA utställningen nästa år. För att se om logistiken fungerade och nu vet de att det inte gjorde det... Jag har aldrig varit med om något sämre. Det tog mig 50 minuter att åka ca 5 km...
Hundavel & Ras Och jag känner mig som värsta djurvårdar/vet plågaren, jag röntgar allt o lite till, innan dna tester kom röntgade jag mina labbar hd,ed...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.