macan
Trådstartare
Min iPhone har varnat för att minnesutrymmet varit nästan slut. Under den tiden har jag inte kunnat ta nya bilder, uppdatera appar etc. Nu har jag rensat bort ca 300 bilder (av ca 1300). Jag tog sedan 10-15 nya bilder och mobilen klarade av att uppdatera 2-3 appar, sedan kom samma varning. Borde jag inte kunnat göra mer än så med det frigjorda utrymmet?
Hur bör jag göra för att få mer minnesutrymme så jag kan fortsätta fota och uppdatera som tidigare? Kommer allt verkligen att ordna sig om jag tar bort resterande 1000 bilder? *skeptisk* Vill ju ha alla bilder på min häst kvar!
Jag förstår inte vad det är för minnesåtgärder som kan hanteras via Inställningar (som varningen hänvisar till) utan jag har raderat bild för bild som jag inte behöver ha kvar i mobilen.
*totalt oteknisk*
Hur bör jag göra för att få mer minnesutrymme så jag kan fortsätta fota och uppdatera som tidigare? Kommer allt verkligen att ordna sig om jag tar bort resterande 1000 bilder? *skeptisk* Vill ju ha alla bilder på min häst kvar!
Jag förstår inte vad det är för minnesåtgärder som kan hanteras via Inställningar (som varningen hänvisar till) utan jag har raderat bild för bild som jag inte behöver ha kvar i mobilen.
*totalt oteknisk*