Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har våra bortgångna hästars stamtavlor och bilder på dem i sadelkammaren.
Har en ritad bild av honom (en på FB som gör efter foton). Och tagelarmband från både gammelman och gammeltant. Där tänder jag ett ljus på deras "dagar".Brukar ni göra något för att minnas de bortgångna hästarna?
Jag tänder ett ljus på gammelmans dag då han gick bort. Tänder även ljus på våran "årsdag" 25 december då jag köpte honom.
Min gamla ridklubb (Lurbo RK) hade på den tiden när jag red där, satt upp stamtavlorna i klubbhusetMin gamla ridklubb (Svedens ponnyklubb) har satt upp de gamla skyltarna i ingången till ena ridhuset (ända upp i taket). Jag grinade lite när jag var dit senast och såg det, det var många kära namn där
Ja, jag tycket att det är ett fint sätt att minnas dem. Ibland när jag sitter och putsar tittar jag på dem och minns dem lite extra.Min gamla ridklubb (Svedens ponnyklubb) har satt upp de gamla skyltarna i ingången till ena ridhuset (ända upp i taket). Jag grinade lite när jag var dit senast och såg det, det var många kära namn där