Sv: Mina nya kattungar är heffaklumpar
Jaaa, hade de vägt så lite hade jag blivit orolig! Enligt hemsidan så vägde de nästan ett halvkilo för 10 dagar sedan så de är nog alldeles lagom.

Jag menade bara att de såg små ut jämfört med MissDaisys bollar! Fast jag såg dem aldrig dia mamman heller, och så är de bara tre.
Kattungarna var jättesöta, såklart!

Och Joshua var sååå häftig!

Kunde knappt lyfta honom ju, där kan man snacka om stor katt!

Och jättekelig, det var ovant mot min busiga kattunge som inte har tid att kela.
Kattungarna var ännu lite små och ostadiga så det är ju svårt att säga hur de är. Killen som jag är mest intresserad av är helt perfekt tecknad, ganska mörk, fint v i ansiktet, vitt band som "krage", alla ben vita och så en fin fläck på ryggen!

Men han är helt klart mest tillbakadragen och lugn av de tre. Han tvättar sig och går på upptäcktsfärd medan de andra brottas. Jag vill ju ha en lite lugnare och han kommer ju bli kattungebusig han med, men så hör man hela tiden att man ska välja den som är mest framåt och välutvecklad osv.

Jag tycker det är svårt att välja kattunge, hur vet man vad som är rätt egentligen? Jag ska iaf komma tillbaks om någon eller några veckor och se hur kattungarna har utvecklat sig. Hon kommer iaf inte tinga bort honom till någon annan innan.
/Erica