Mina marsvinshonor är...

Blueberry

Trådstartare
JÄTTESNUSKIGA..!
Varför?
Jag menar... de måste väl fatta att de är två honor?
Och de är verkligen ganska vulgära...
Det är ju nästan generande :o :smirk:

Sv: Mina marsvinshonor är...

Twist sätter på Polly. HELA TIDEN! :crazy:
Polly piper av skräck och känner sig väldigt... förnärmad, medans Twist bara kurrar och mmmyser.
Våldtäkt, med andra ord. :eek:

Det knepiga är att Twist är den som garanterat är hona, Polly var de lite tveksamma på. (och eftersom de är köpta i mars så antar jag att båda är honor eftersom de fortfarande är två, tack och lov..!)

Twisty "sätter inte på" Polly hela tiden utan hon hävdar dominans.
Hon "trycker" ner Polly i "skoskaftet" helt enkelt.
Har det blivit mer under den sista tiden kan det helt enkelt bero på att Twisty tycker att Polly har tagit sig för stora friheter och trycker till extra mycket för säkerhets skull.
Så du behöver inte bli generad för det handlar inte om sex utan om dominans ;)

Håller med, både hästar och kor (även andra djur) brukar ibland "rida" på varandra för att visa att "här är det jag som bestämmer, så du ska bara hålla låg profil annars får du spö" eller något i den stilen.

Liknande trådar

Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 307
Senast: Masqueradee
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 587
Senast: hollypolly
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama