paradiset Trådstartare 5 Sept 2005 #1 http://groups.msn.com/Paradisetshoppkaniner/vramarsvin.msnw samt mina & syrrans fåglar.
R rattalskare 9 Sept 2005 #2 Sv: mina marsvin, nybadade och nyklippta =) Jättefina grisar! Vad är hyllan gjord utav? Hade också hylla åt mina grisar men den slängdes eftersom den började lukta.. Din ser ut att vara lackad?
Sv: mina marsvin, nybadade och nyklippta =) Jättefina grisar! Vad är hyllan gjord utav? Hade också hylla åt mina grisar men den slängdes eftersom den började lukta.. Din ser ut att vara lackad?
paradiset Trådstartare 9 Sept 2005 #3 Sv: mina marsvin, nybadade och nyklippta =) Det är bara en stump av en skiva, typ köksskiva kanske? Som jag hittat i soprummet :smirk: Den är ju lackad ja.
Sv: mina marsvin, nybadade och nyklippta =) Det är bara en stump av en skiva, typ köksskiva kanske? Som jag hittat i soprummet :smirk: Den är ju lackad ja.
paradiset Trådstartare 9 Sept 2005 #5 Sv: mina marsvin, nybadade och nyklippta =) Har knutit fast ett litet spis galler i sidorna som hyllan ligger på.
Sv: mina marsvin, nybadade och nyklippta =) Har knutit fast ett litet spis galler i sidorna som hyllan ligger på.
R rattalskare 9 Sept 2005 #6 Sv: mina marsvin, nybadade och nyklippta =) Okej en närmare bild kanske?
paradiset Trådstartare 9 Sept 2005 #7 Sv: mina marsvin, nybadade och nyklippta =) Visst, senare. Men det finns ju fler sätt, brädor mm.
R rattalskare 11 Sept 2005 #8 Sv: mina marsvin, nybadade och nyklippta =) Jovisst hade brädor åt dem som de gillade men sedan fick jag mott i mitt rum och då kastades dem eftersom mott larverna boade däri..
Sv: mina marsvin, nybadade och nyklippta =) Jovisst hade brädor åt dem som de gillade men sedan fick jag mott i mitt rum och då kastades dem eftersom mott larverna boade däri..