E
EmblaHamilton
har suttit och läst om en del kattägares flyttar med sina katter som gått hur bra som hellst! men inte med mina, jag har bott på det nya stället i två veckor med katterna nu, min Gustav och findus fick vara inne fyra dagar och bli"lugna" eftersom findus hatar att åka bil fick han bo här en dag längre än gustav som alltid är lugn! båda trivs inne, för dom är lugna och myser med en. Men så gick det tre dagar ute och så försvann gustav. jag blev såklart ledsen, för ska han hitta hem från nya gården så lär han behöva mycket tur. (vi har flyttat ca 5km) och han åkte bil hit! och när gustav varit borta i en och en halv vecka försvann findus...
hursom så satte jag upp efterlysningar osv men inget svar. sedan dök gustav upp på gamla stället, så jag tog med han tillbaka hit, och idag fann jag även Findus på gamla stället. så det är nog inga skrönor att dom kan hitta hem! Jag ska berätta att dom är 6 år i september och dom har alltid vart både inne och ute katter. Findus var som sagt hemma i en och en halv vecka innan han försvann, han gick in och ut!
snälla nån som har några tipps?
snälla nån som har några tipps?