JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Mina grabbar! *Bildbomb*
Tack!
Ja det finns inte mycket vackrare än höggradig vitfläck, det håller jag verkligen med dig om. Jag är otroligt svag för dessa "kokatter"
Tjatter
Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51
52
53
Övr. Hund
Vill bara skriva av mig.
I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Jag kastrerade min efter 2a löpet då hon blev väldigt påverkad av sina löp, mådde verkligen piss. Hade även problem med magen som inte...
Nevermind
2 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 245
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund läste om toxisk påverkan vid nedsatt njurfunktion. Kanske där vi är. Nåt strul är det ju med njurarna utan diagnos.
Kanske ska testa...
Hippocampus
36 minuter sedan
Svar: 1 131
Visningar: 66 281
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Hon är inte klok! Hon stängde till det bästa gömstället och sen kliade hon mig på huvudet i kanske fem sekunder! Jag låg bara still...
Lilla
46 minuter sedan
Svar: 542
Visningar: 28 482
Katt