Mina gillningar ifrågasätts!

Mineur

Trådstartare
Moderator
Jag försökte just gilla ett inlägg, men istället för att det gick igenom direkt så skickades jag till en sida där jag var tvungen att bekräfta att jag faktiskt ville gilla inlägget i fråga:

Screen Shot 2018-02-06 at 10.52.49.webp

Jag kommer ihåg att det här har hänt vid ett annat tillfälle, men det var länge sedan. Jag använder Chrome på Mac.

Är det någon annan som stött på detta? Mitt wifi är ovanligt långsamt idag, vet inte om det kan ha något med saken att göra? Nyfiken!

Det skulle kunna bero på långsamheten. Om sidan inte hunnit ladda färdigt när du trycker på gilla fungerar det troligen inte som normalt utan du kan hamna på den alternativa varianten.

Det skulle kunna bero på långsamheten. Om sidan inte hunnit ladda färdigt när du trycker på gilla fungerar det troligen inte som normalt utan du kan hamna på den alternativa varianten.
Ok, då skyller vi på mitt undermåliga wifi helt enkelt! Det har inte hänt sedan jag skrev tråden, men internet är å andra sidan tillbaka till sin normala hastighet nu. Tack för svar!

Jag försökte just gilla ett inlägg, men istället för att det gick igenom direkt så skickades jag till en sida där jag var tvungen att bekräfta att jag faktiskt ville gilla inlägget i fråga:

Jag kommer ihåg att det här har hänt vid ett annat tillfälle, men det var länge sedan. Jag använder Chrome på Mac.

Är det någon annan som stött på detta? Mitt wifi är ovanligt långsamt idag, vet inte om det kan ha något med saken att göra? Nyfiken!
Har hänt mig flera gånger! Jag har tänkt att mitt gillande kanske hamnat i konflikt med ett annat gillande :rofl:

Du får helt enkelt sluta gilla saker :rofl:

Hänt mig ett par gånger. Tänker att det kanske beror på att inlägget av någon orsak blivit rapporterar till admin :p

Hänt mig ett par gånger. Tänker att det kanske beror på att inlägget av någon orsak blivit rapporterar till admin :p
Nja, om ett inlägg med endast ":love::love::love:" som innehåll (vilket det var senast jag upplevde detta) blir rapporterat till admin så tycker till och med jag att det har gått lite för långt! :laugh:

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 317
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 919
Senast: Nahar
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 811
Senast: Anonymisten
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 152
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar