Mina Catago-skydd kom idag!

Sv: Mina Catago-skydd kom idag!

Japp. fast det var ju inte på H*nrikssons där jag länkade bilden från. Men 479+frakt.

Lonely: Haha, jag blir först att testa! :devil:

Nepps, har inte sett de förut.

De var rätt så snygga men ingenting för en dressyrnisse som jag :p De bruna hade finast färg på själva skyddet medans de svarta hade en gråaktig färg, av bilden att dömma. Därmed tycker jag att du har den snyggaste färgen. :D

japp :D Red med dom igår, satt bra, inget tecken på skav (inga tilltufsade hårstrån typ). Bakskydden satt stadigt, trodde nästan de skulle snurra runt.

har oxå sånna till min d-ponny, köpte dom på mässan i scandinavium för 450:- är supernöjd med dom, sitter jätte bra.
tyvärr så köpte jag svarta... :mad: och min hoppsadel är brun (att jag inte kunde tänka på de då??) så jag har köpt bruna eskadron senskydd och strykkappor oxå! det måste ju matcha! :D har inte fått hem dom än men hoppas att dom ska sitta lika bra som catagoskydden.
annars får jag väll köpa ett catago till fast denna gång i brunt!!! ;)

761463.jpg

Mina horse saver (liten bild dock) :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 298
Senast: Edla
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 493
Senast: Otherside
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 669
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första... 2
Svar
24
· Visningar
2 617
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar