Mina Catago-skydd kom idag!

_Runaway_

Trådstartare
Jag är förälskad! :D Dom är ju bara för snygga! OCH dom sitter som en smäck på pållen! Verkar verkligen vara värda pengarna! Provade utanför hagen nyss och ikväll ska jag nog rida med dom. :bump: :D

Sv: Mina Catago-skydd kom idag!

Vad skoj! Mina sitter också jättebra på kusen. Kanske lite små men helt ok!

Kan tyvärr inte visa bild med skydden på pållen, för kameraprogrammet funkar fortfarande inte! Du kanske har sett denna bild, men ändå:
eldbenskydd.JPG

Jag har de bruna (till min fux) och de kostade 479kr på K*seh*set. Tycker det var billigt med tanke på att skydden sägs vara riktigt bra. Gillar att det är fritt under/bakom knät, det är liksom skuret där eller vad man säger. Så det blir lite "flexi-soft" över det.

En sak till :D Gillar bakbensskydden som liksom går runt kotan och skyddar mer än en "vanlig" bakstrykkappa. De sitter bra också.

Storlek full till min D-ponny (ganska grov i benen). Skydden är 20cm långa om man mäter kota-knä.

HAHAH! jag har EXAKT likadana från källqvist :D

Det är exakt samma material, utskurning, detaljer förutom att det står något annat på mina..

Mina kostade 349:- för fram och 159:- för bak

aha okej! Men mina är mycket bättre! :devil: ;) Tycker du dom är bra då? Som kanske använt dom längre än jag? :angel:

Dom sålde såna på Falsterbo under tre andra namn, Michael Whitaker, Catago och något mer (som jag inte minns) Olika pris

Okej. Kanske är nåt som "alla" har och så präntar man in sitt märke på dom? Kan gissa att MW var lite dyrare?

_Runaway_ skrev:
aha okej! Men mina är mycket bättre! :devil: ;) Tycker du dom är bra då? Som kanske använt dom längre än jag? :angel:

Nä, mina är bäst :angel: :devil:

Jag har aldrig använt mina hehe, dom är helt nya

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 297
Senast: Edla
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 492
Senast: Otherside
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 667
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första... 2
Svar
24
· Visningar
2 617
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Annonsera mera hundar 2
  • Tuggbensfavoriter