min vovve *bildbombning*

S

skogsbo

Sv: min vovve *bildbombning*

Vad fin hon är :love:

Har ingen sån hund, men rasen finns på
sambons önskelista.

Du får gärna berätta mera om henne!
 
Sv: min vovve *bildbombning*

jag berättar mer när jag kommer hem :D måste kila på skolan
 
Sv: min vovve *bildbombning*

Haha okej :)

åh, gråhund var våran förra hund :cry:

vad fick dej att ångra dig? *nyfiken*
 
Sv: min vovve *bildbombning*

Det var helt enkelt så att det var så svårt att få tag i vit älghund då och de som skulle ta en kull så dog tiken för dom. Så det fick bli en gråhund igen. Har haft den rasen sedan 70-talet i familjen.
 
Sv: min vovve *bildbombning*

Har ingen vit älghund men en blandis som heter bella och är född bara några dagar efter din:p
 
Sv: min vovve *bildbombning*

haha ja, du får ge honom en, dom är ju så otroligt söta , haha närå.

jag vet inte så mycket om rasen, är ju våran andra hund och våran första hund av den här rasen.

Men kan berätta lite om Bella.
Ända sedan första dagen vi hämtade henne har hon varit lugn av sig, och hon är alltid glad mot allt och alla.
Har aldrig sett henne arg. Inte heller då man håller på med henne då hon äter eller tuggar på något ben (det är väll en sak man får vänja kanske, men endå). Hon är lekfull och älskar laserpekaren och snön.
Men hon kan samtidigt vara så himmla go :love:
Katterna kan vara ritkigt roliga att jaga :devil:
Men hon skulle aldrig få för sig att göra något dummt mot dom.
Bella är mycket lättlärd och lär sig saker riktigt snabbt.

Hmm, kommer inte på något mer just nu, du får fråga om du undrar något:banana:
 
Sv: min vovve *bildbombning*

Tack allihopa, vad glad jag blir av alla snälla kommentarer
suger åt mig som en tvättsvamp :rofl:

cillamuffins : haha ja, hon tkr nog ganska mycket om det hon också, det har varit inne ett tag men då var det bara gott den första dagen typ, sen lät hon det vara.. Men sen tog pappa ut det och då började hon äta av det igen :D


_husmusen_ : haha jasså, vad är det för blandras då ? :) och när är din född
 
Sv: min vovve *bildbombning*

Det är korsning Bordercollie/jaktlabrador. Kommer inte på exakta dagen men vill säga den 7 juni 2006 :p
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vad tror ni det gömmer sig för något i honom? Han är reggad som finsk lapphund hos jordbruksverket och hans mamma är finsk lapphund (har...
Svar
14
· Visningar
6 567
Senast: Kibani
·
Övr. Hund R.I.P Hector Igår. 9 februari var vi tvungna att avliva våran hund som vi har haft sedan han var valp, vi köpte honom när jag var 9...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: Kicki_83
·
Hundhälsa Vet inte om ni minns min lilla gula som var på rymmen då vi nyss fått hem honom? Här kommer iaf en liten uppdatering om hur det gått...
Svar
11
· Visningar
1 391
Senast: Emor
·
Övr. Hund Min hund flyttade in hos oss redan mars 2002 för att bli en jaktkompis till min pappa, jag var bara 9år gammal och var ju såklart...
Svar
3
· Visningar
997
Senast: Ciindy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp