Cina
Trådstartare
Jag kom hem från jobbet och lillmissen kom inte till dörren. Jaja, det gör hon inte alltid. Vi åt middag och jag serverade även middag till katterna. Storkatten var givetvis där och tiggde men lillmissen kom inte nu heller. Så jag gick och letade rätt på henne.
Och där på min huvudkudde låg min vackra vackra misse. Jag hoppas att hon inte hade haft ont utan bara lagt sig och somnat in och inte vaknat mer....
Hon var och åt på morronen och har varit lite tillbakadragen de sista dagarna. Men hon gör så ibland...
Jag kunde aldrig tro att hon skulle lämna mig på det här sättet.
Jag saknar min vän....
Men jag är glad att hon kände sig så trygg att hon inte behövde krypa undan utan la sig mitt på min huvudkudde och somnade in.
Det jag vill säga är bara att passa på att uppskatta era vänner, både med tassar, fötter och hovar, rätt vad det är så är dom borta.
Och där på min huvudkudde låg min vackra vackra misse. Jag hoppas att hon inte hade haft ont utan bara lagt sig och somnat in och inte vaknat mer....
Hon var och åt på morronen och har varit lite tillbakadragen de sista dagarna. Men hon gör så ibland...
Jag kunde aldrig tro att hon skulle lämna mig på det här sättet.
Jag saknar min vän....
Det jag vill säga är bara att passa på att uppskatta era vänner, både med tassar, fötter och hovar, rätt vad det är så är dom borta.