Min vackra whiskaskatt är borta...

Cina

Trådstartare
Jag kom hem från jobbet och lillmissen kom inte till dörren. Jaja, det gör hon inte alltid. Vi åt middag och jag serverade även middag till katterna. Storkatten var givetvis där och tiggde men lillmissen kom inte nu heller. Så jag gick och letade rätt på henne.

Och där på min huvudkudde låg min vackra vackra misse. Jag hoppas att hon inte hade haft ont utan bara lagt sig och somnat in och inte vaknat mer....

Hon var och åt på morronen och har varit lite tillbakadragen de sista dagarna. Men hon gör så ibland...

Jag kunde aldrig tro att hon skulle lämna mig på det här sättet.

Jag saknar min vän.... :cry: :cry: :cry: :cry: Men jag är glad att hon kände sig så trygg att hon inte behövde krypa undan utan la sig mitt på min huvudkudde och somnade in.

Det jag vill säga är bara att passa på att uppskatta era vänner, både med tassar, fötter och hovar, rätt vad det är så är dom borta.

Sv: Min vackra whiskaskatt är borta...

:cry:
Det är alltid lika sorgligt när någon går bort. Du får trösta dig med att hon har säkert haft ett bra liv hos dig. Hur gammal var hon?

:( :(
vad hemskt att hitta henne så... fast det måste ju å andra sidan vara bättre än att hitta sin katt i ett dike (eller som min arbetskompis vars katt låg brevid tågspåret i två delar :cry: )

*tröstkramar

Jo det var väldigt skönt att hitta henne på kudden och ingen annanstans.

Mannis: hon blev 10 år.

Va sorgligt när en vän går bort... :cry:

Men va fint hon fick avsluta sitt liv!
Hemma. I trygghet. På kudden.

*tröstkram*

:cry: En tröst kram till dig från mig.
Hon kände sig trygg med dig det förstår man ju av ditt inlägg, så hon somnade på din kudde, lilla tjejen :cry: :cry:
Hon kunde inte fått gå på något bättre sätt, att bara få somna.....

Det är vad jag önskar för mina älskningar när det är så dax.....

Tack för tröstkramarna. Det är förfärligt att bli lämnad men jag är glad för den tid vi fick tillsammans.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 776
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
2 013
Senast: Zpunk
·
T
Övr. Katt Hej Ber om ursäkt då detta säkert blir lite långt men ska försöka hålla det kortfattat.. Jag skaffade min katt för ungefär 6 år sedan...
Svar
2
· Visningar
1 752
Senast: Tass
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
3 002
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Bruksprovet 2025