Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att det borde vara en mänsklig rättighet att få ha en egen ragdoll, så tills det blir det så kommer jag fortsätta visa bilder för att få fler folk på fall! Tänk den dagen när vi alla sitter här på kattforumet och visar varandra bilder på våra jättefina ragdolls..!
/Erica
Jag vet en person som blivit frisk från sin kattallergi via en alternativ behandlingsmetod, känd för att vara effektiv mot allergier (och som jag tänkte prova mot min pollenallergi).Visa på du
Köpa nån kan jag ändå inte, sambon är allergisk men reagerar bara på långhårskatter.... men titta kan jag gärna göra!!
Ja, jo, jag vet att man måste ta en miljard bilder för att få typ EN bra. Men kattusling har en tendens att inte alls vilja sitta still. Sover han så gör han men då ser man ju inte ögonen.
Jag tror nog inte han är så fotogenique helt enkelt. Till skillnad från vissa andra. T.ex vissa Ragdolls här i tråden.
Det här är nog den enda bra bilden jag har på skrället där man ser hans blå;
http://i22.photobucket.com/albums/b302/canidia/Tengel.jpg
Jag tycker att det borde vara en mänsklig rättighet att få ha en egen ragdoll, så tills det blir det så kommer jag fortsätta visa bilder för att få fler folk på fall! Tänk den dagen när vi alla sitter här på kattforumet och visar varandra bilder på våra jättefina ragdolls..!
/Erica
Nejnej, du har missuppfattat alltihop!
Tänk när vi sitter här allihopa och visar bilder på våra devons
Jag vet en person som blivit frisk från sin kattallergi via en alternativ behandlingsmetod, känd för att vara effektiv mot allergier (och som jag tänkte prova mot min pollenallergi).
/Erica