Min skitgris!

F

Foolish

149747835_bbb2835c8f_m.jpg

Måste ju bara få visa upp min lilla grisunge.
Min lilla Cornish rex.
Lakriskattens Arraksboll heter han, men kallas för Lotus. (döpt efter mina inlines :angel: )
Är nu 15 veckor gammal...
men på bilderna är han nyss hemkommen så då är han lite drygt 12 veckor.

Visst är han söt!

(eller som brorsan sa: "det är ju inte vad jag kallar söt. men... men... han är ju len iaf!")

149747836_4198c8a681_m.jpg

149747837_5889a528ff_m.jpg

Sv: Min skitgris!

Jättefina!
Roligt att det är fler här med denna ras! Själv har jag tre honor på 5 år, 3 år och 7 månader.

ojsan! tre stycken.. jag som har fullt upp med min. men iofs. de kräver nog ju inte lika mycket uppmärksamhet om de har varandra.
lotus sätter sig på golvet och skriker om jag ägnar något annat uppmärksamhet och han inte får sitta på axeln!

Bison skrev:
måste nog hålla med brorsan :crazy:

haha! jo.. de har ju lite speciellt utseende..
men han är verkligen underbar!

(tack till er andra som tycker han e söt iaf!)

Liknande trådar

Övr. Barn Satt och diskuterade det just, då många genom åren har kommit att kalla mig för just det. Men vad är egentligen särbegåvning? Hur ska...
2
Svar
26
· Visningar
3 335
Hästvård Jag blir inte riktigt klok på min hästs mage och tänkte nu höra om någon har liknande erfarenheter. Börjar med en liten (halvlång)...
Svar
11
· Visningar
3 109
Senast: MayGrace
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 534
Senast: MattiZ
·
Övr. Katt Hej! Jag har ett stort problem som stör husefriden - katter som slåss. här kommer en liten bakrund: Vi har 3 honkatter som har levt...
Svar
5
· Visningar
4 726
Senast: Ekblomma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama