godishanna
Trådstartare
Har problem med min medryttare - eller ja inte jag, hon är toppen mot mig och min häst, en av de bästa jag haft, utan en i stallet som nu verkar fundera på att flytta delvis pga henne Medryttaren har en del åsikter om stallet och är inte rädd för att lägga fram dem. Är det min uppgift att hålla henne lite "på marken" eller ska jag låta dem lösa det själva. Alla är ju trots allt vuxna. Jag känner det som att jag får medla hela tiden för att hålla alla nöjda vilket tar på krafterna. Borde jag skita i det och inte lägga mej i med risk för att en flyttar eller ska jag säga till medryttaren att hon inte ska bry sig om sånt som inte rör min häst, med risk att hon drar???
För att göra det svårare kan jag inte fråga den andra tjejen varför hon funderar på att flytta (om det finns fler orsaker) för hon vet inte att jag vet det - rörigt värre...
Sen är nog inte min medryttare den enda som är tjafsig i stallet heller, ska jag ta ett snack med stallägaren och låta honom lösa det eller Hatar när det blir så här
För att göra det svårare kan jag inte fråga den andra tjejen varför hon funderar på att flytta (om det finns fler orsaker) för hon vet inte att jag vet det - rörigt värre...
Sen är nog inte min medryttare den enda som är tjafsig i stallet heller, ska jag ta ett snack med stallägaren och låta honom lösa det eller Hatar när det blir så här