Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Jag är ute efter att hitta mitt livs kärlek här, e det du, hör av dig
Intresserad av
Intresserad av att träffa en tjej som kan komma att börja gilla mig för den kille jag är och så kan de bli seriöst och helt enkelt underbart.!"
Och han har uppdaterat sidan med nya bilder igår
Nej det finns inget förtroende kvar...jävla skitstövel vad ont jag har i hjärtat
Min sambo finns med som singel och söker på badoo, eftersom det är vad de ställer in om du registrerar dig där.
Jag fick en jävla chock själv tills jag hade registrerat mig själv och fått samma resultat+ en vettig förklaring
Men i din sambos fall verkar det inte så troligt
Men om någon annan hittar sin där kan det vara så
Hade en hel tråd om det, men i grunden gick det ut på att de skickade ett mejl till min sambo om att han hade ett meddelande hos dem från en vän.
Vi kan väl säga som så att hans internetvett inte alltid är det bästa.
Iallafall registrerade han sig, insåg att det inte var något och skett i det. Tills jag fick ett likadant mejl fast det var 'från' honom och jag gick lite lätt upp i taket.
Kommer fortfarande. Ihåg adrenalin påslaget innan jag insåg att han inte alls letade nytt
Men varför är man med på en dejtingsajt om man är sambo ? ...
Jag frågade exet den frågan och fick svaret "Det rockar inte längre"
I hans profil stod det att han bodde i villa med sin son, drev eget företag, hans intressen, vad han sökte i en tjej, hur han ville ha sitt sexliv och att han sökte en livslång kärlek.
Vad han missade att berätta var att villan till hälften ägdes och delades av den "kärlek" som han haft de sista 8 åren och som även var sonens mor...... Bilder hade han också. Bla ett kort som jag tagit på honom när vi var i Turkiet och var kära.
Jag höll faktiskt på att kräkas på tangentbordet av ren chock!
Det där "rockiga" bestämde vi att göra nått åt. Försökte reda ut och förbättra allt. Och bättre blev det. Trodde jag. Men han hade redan börjat skriva med en tjej på sidan och bytt nummer. Även om han tog bort sidan så fortsatte det via sms och FB. Utan min vetskap. Fyra år senare fick jag ett meddelande från henne på FB. De hade haft ett förhållande i 3 år. 11 år, med hus, barn och företag tog slut efter ett meddelande på fejan.
Med facit i handen....nu när jag vet att han har fortsatt nätdejta och varit otrogen i efterkomande förhållanden så önskar jag att jag klippte redan när jag hittade profilen.
Som bäret på kakan frågade han mig samma vecka som jag flyttade ifrån vårat hus om jag var sugen på att skaffa en KK så kunde jag höra av mig för jag var det bästa sex han hade haft
Och samma vecka....medans jag fortfarande var kvar i vårat hus och grejade med flytten, så var han på ny nätdejt![]()
Mmm, å jag tyckte mitt ex var korkad men det är ju inget mot vad man får läsa härinne![]()
Mmm, å jag tyckte mitt ex var korkad men det är ju inget mot vad man får läsa härinne![]()
Kan ni hjälpa mej att bolla tankarna lite till?
Han tycker inte han behöver ändra sin presentation o är typ arg för jag snokat...när jag frågar han nånting svarar han inte på det utan bara säger nånting annat tex.
Jag : snälla bara förklara för mej varför du står som singel o vill träffa ditt livs kärlek bla bla, du kan uppdatera med bilder o annat men just den detaljen har du missat?
Han: men snälla sluta, har vart där sen 2009 eller nåt, det är inte så att jag är där varje dag, jag är inte inne o letar! Jag blir besviken o lack att du tror nåt.
Försökte med att vända på det, att om jag hade en likadan presentation o det tyckte han inte va några problem så länge jag inte va med nån annan...
Och när jag säger att det inte är ok så kontra han med att han inte raggar...?