Min plats på jorden

Jag älskar verkligen mitt ställe, som ger mig så många roliga möjligheter. Den här helgen har jag faktiskt orkat göra saker, även om jag känt mig något trött idag. Men jag fick kupmaterialet målat och jag har rensat en kvart i en rabatt. Växterna jag köpte idag dör inte om de inte planteras idag.

Det jag ändå orkar göra och får gjort ger mig sån glädje och tillfredsställelse. Och jag tror att jag inte skulle kunna få det på en annan plats.

Jag hoppas på bra väder till långhelgen för jag ser fram emot att kunna pyssla vidare här.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Let's be honest. Jag mår skit. Jag trivs med både personal och butiken Jag arbetstränar på så har inget med det att göra. Att jag ens...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: astronaut
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Vid husknuten har jag ett gäng krukor och byttor med träd, buskar, perenner och lite annat. Det har börjat spira. Jag är och tittar där...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
5 713
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 485
Senast: Exile
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
720
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Ber om hjälp inför föl