Min nya sadel - Prestige Versailles

Z

zoowie

Japp, den ligger bra på hästen & är gudomligt skön att rida i :love:
Snygg färg också :d Sen så var den ju inte tokigt dyr. Någon mer som har den här sadeln? Vad tycker ni om den?

Sv: Min nya sadel - Prestige Versailles

jag provade den på min gamla häst o gillade den inte, platt o konsig, sen fick inte mina ben plats i den o jag är kortbent. Hade fått beställa en specialare o det var den inte värd.

Se så olika man kan vara, haha ;)

Jag själv tycker den är underbart skön

Jag måste säga att min absoluta Prestige favorit är Paris D. Har dock aldrig ridit i en Versailles, så kan inte direkt uttala mig kring den, men jag kan tänka mig att den också är underbar. :)

Jag har också en Paris D som jag rider dem flesta hästar i :)
Men behövde ngt nytt till unghästen, så då köpte jag versailles.

jag har också provat en sån..låg jättebra på hästen men jag trivdes inte alls i den...har istället en prestige golden star

Min Prestige favorit är Meredith D, så sjuuuukt skön. Helt perfekt :)

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: super
·
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
1 244
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 060
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar