Min nya kaniiin <3

NagelacksBeroende

Trådstartare
Jag har en belgisk jätte :love:
har typ alltid velat ha en :D

Här kommer lite bilder på "lilla my" .. ( haha, hennes namn passar, eller hur? ;) )

my4.jpg

my3.jpg

my2.jpg

my1.jpg

:love:

Sv: Min nya kaniiin <3

Så fin! :love: Vi hade två belgiska jättar i stallet för ett par år sedan. Underbara!

apocalypsze: jaa visst är hon sööt :love: :D

Lozzan: åhå :) vad trevligt

*tove*: haha, ja lite maffig är hon ;) fast... hon är nog inte så stor för att vara en belgisk jätte... :p hon väger 6,5 kg, och de "ska" väga 7 och uppåt ^^

Åh sånna hade jag också när jag ver liten, närmare bestämmt sju stycken... Samtidigt... :angel:

Kaniner är härliga! Har tyvärr inte plats för en nu så nu är det min härliga hamster som håller mitt hjärta istället :love:

Liknande trådar

Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 053
Senast: bobbbo
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
293
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 776
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar