Springsteen
Trådstartare
Eftersom att jag halft tagit över dressyrsadel tråden, och insåg att det var inte det tråden handlade om så gör jag den här tråden, på indrådan från fjordtokan, hoppas det är ok för moderator
Provade att rida lite idag, i sadeln, fick dra sadelgjorden ex antal gånger efter att jag skrittat fram, den verkligen la sig till rätta på henne, hade ungefär 3 fingrar till manken när jag den var färdigspänd och jag satt i den.
ojoj vad skönt man satt i den och min rygg - har inte det minsta ont i den. Hade nästan kunnat böla av lycka har haft jätteproblem på sista tiden med att kunna rida då jag har haft ont och låsningar i hela ryggen.
Men det var lite svårt att sitta i galoppen, den blev så himla stor
Och trotts att hon rörde ryggen lite mer i galoppen så var inte ett hårstrå åt fel håll!
Tyvärr får ni nog vänta lite till på ridbilder då pappa enbart filmar vid tävling och träning för tränare.
Två andra bilder från idag
Ja hon är fet som en liten gris
Innan uppsittning och framskrittning - inte färdigspänd, 4 fingrar
Här är de gamla bilderna
Provade att rida lite idag, i sadeln, fick dra sadelgjorden ex antal gånger efter att jag skrittat fram, den verkligen la sig till rätta på henne, hade ungefär 3 fingrar till manken när jag den var färdigspänd och jag satt i den.
ojoj vad skönt man satt i den och min rygg - har inte det minsta ont i den. Hade nästan kunnat böla av lycka har haft jätteproblem på sista tiden med att kunna rida då jag har haft ont och låsningar i hela ryggen.
Men det var lite svårt att sitta i galoppen, den blev så himla stor
Och trotts att hon rörde ryggen lite mer i galoppen så var inte ett hårstrå åt fel håll!
Tyvärr får ni nog vänta lite till på ridbilder då pappa enbart filmar vid tävling och träning för tränare.
Två andra bilder från idag
Ja hon är fet som en liten gris
Innan uppsittning och framskrittning - inte färdigspänd, 4 fingrar
Här är de gamla bilderna