poff
Trådstartare
Min ena fölis som är exakt tre veckor har haft väldig diarre natten som var och nu under dagen. Hon har också legat mycket idag och jag har varit ute och kollat henne och då har hon rest sig, men ändå inte varit lika flyktig som hon är annars. När jag tog in dom nu på kvällen kände jag på stoets juver och det var stenhårt, fölis har alltså inte ätit som hon ska.
Har haft vet ute nu på kvällen som säger att hon inte är speciellt torr och dessutom är hon alldeles för pigg för att droppa. Men hon är inte lika pigg som vanligt och hon diar inte, har även försökt med nappflaska, men hon vägrar. Hon har nu fått Sokatyl för magen så jag hoppas att det blir bättre, men jag är extremt orolig för att hon inte vill äta.
Någon som har erfarenhet av detta, det känns verkligen inte bra.
Har haft vet ute nu på kvällen som säger att hon inte är speciellt torr och dessutom är hon alldeles för pigg för att droppa. Men hon är inte lika pigg som vanligt och hon diar inte, har även försökt med nappflaska, men hon vägrar. Hon har nu fått Sokatyl för magen så jag hoppas att det blir bättre, men jag är extremt orolig för att hon inte vill äta.
Någon som har erfarenhet av detta, det känns verkligen inte bra.