Min lilla voffsing *bilder*

Sv: Min lilla voffsing *bilder*

en utseendemässigt lyckad korsning. stilig! nu gissar jag hejvilt på schäfer, flat, bc och hmmm... äh, vi drar till med labbe ;)

Vad söt!
Jag gissar på labrador, flat, border collie och... kanske tollare? *vild gissning*

2 rätt och säger samma som förra inlägget! ;)

Nu får det vara fler folk som får gissa, annars lägger jag in bilderna tillsammans m hästarna på gnägg och då kan ni inte flytta tråden :devil:

Schäfer, flat, bc, new foundland? (Öronen och svansen ser ut som new foundland :D)

Då ändrar jag till labrador, schäfer, flat, new foundland. :p

hmmm... schäfer och flat är jag ganska säker på, men den tredje kanske är labbe då... då får det vara en tanig en som fjärde... kan man få någon liten hint? är det en ovanlig ras den fjärde?

Nä, det tror jag inte men kanske inte en sådan vanlig hund som man går och köper. Den tillhör inte dom vanliga klassiska raserna. Schäfer/flat/labbe/k..... har han i sig.

Här är en bild på brodern Snop

Kram Favina :bump:

Senast ändrad:

hmm... karelsk björnhund?
va typ den enda rasen som började på K som jag kunde komma på nu hehe

KELPIE mina kära vänner! Skall ta lite mer kort på honom när svansen är lite mer upprätt.

Kram Favina

Favina skrev:
KELPIE mina kära vänner! Skall ta lite mer kort på honom när svansen är lite mer upprätt.

Kram Favina

Skulle just gissa på det när jag såg färgerna på hans bror. Men jag var några timmar för sen att gissa!!!
Lyckad korsning, såg himla fin ut! Hur är han i psyket, har han mycket Kelpie i sig? Har själv en kelpie.

Liknande trådar

Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
7 556
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 147
Övr. Hund Jag är supernyfiken på vilket intryck människor får av olika hundar Hur brukar din hund oftast beskrivas av folk den möter? 1. Vad är...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 537
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 786

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka