min kisse e borta='(

D

Don_93

I morse tog vi det hemska buslutet att ta bort våran katt. Han hade under ngr veckor inte riktigt vart sig själv. Började med att han kissade ovanligt mkt o i min säng, då trodde vi bara att det var en olyckshändelse, efter ett tag slutade han äta o bara drack men vi märkte det inte så mkt då för han var fortfarande som vanligt men efter ett tag blev han magrare o magrare så i måndags ringde vi veterinären o fick en tid. Under veckan blev han allt sämre för varjedag med sista dagen (igår) blev han sämre för varje timme, kunde inte gå o knappt stå och på fredagsmorgonen föll han bara ihop så fort han stälde sig upp.
Veterinären sa att det nog var njurarna eftersom han hade blod i urinen men att man kunde lägga in honom på klinik o ge han dropp o grejer men han bara låg där på bordet och regaerade inte på ngt så vi bestämde oss ändå att ta bort honom, han var lung hela tiden och man märke inte ens när hjärtat slutade slå för han låg precis likadant hela tiden.
Saknar verkligen min underbara katt:cry:
Tycker tillomed att våran andra lilla katt verkar lite dyster men det kanske bara är inbildning...

Här är iafa en bild på min ängel
http://i17.photobucket.com/albums/b90/_Micro/Andra hastar och djur/Julle.jpg
:cry: :cry: :cry: :cry:

Sv: min kisse e borta='(

En sån fin kisse:love:

Förstår att det är svårt för dig, men han slipper iaf lida nu.
*Tröstkramar*

Det var en jääätte söt kisse...:love:

Men du får tänka att han inte mår dåligt längre utan kan spring runt och jaga möss och dricka grädde så mycket han bara orkar ;)

:cry: :cry: :cry:

Usch :( Men han har det bra nu! Jag kommer också få ta bort våran gammelkatt inom ett par dagar, hon börjar bli lite för trött. Alltid lika jobbigt men man måste ju tänka på deras bästa.

Vilken fin kisse... :love: Många cybertröstkramar!

Vilken underbart vacker katt!! :love:
Förstår hur jobbigt det är att tappa sin katt..har hänt mej tre gånger...första gången så blev pappa allergisk..andra gången skulle vi kolla om det funkade ändå..det gjorde det..tills syrran blev allergisk..Min tredje katt skaffade jag med min dåvarande pojkvänn..men eftersom vi inte bodde tillsammans, och typ 10 mil ifrån varandra så blev detinte mkt träffande..han höll inte på med henne heller så hon va jätte skygg. åsså fixade han så att hon rymnde från lägenheten, eftesom hon va innekatt..han hade fönstret öppet och hon smet ut..har fortfarande inte förlåtit honom för det..Men katter ligger varmt om hjärtat..synd bara att min nuvarande hund inte gillar katter :eek:

Liknande trådar

Övr. Katt Detta kommer säkert vara osammanhängande o lite luddigt men jag är otroligt upprörd o ledsen just nu... Vid 12-tiden idag så hade jag...
2
Svar
32
· Visningar
8 028

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka