Min katt haltar

J

jonathan198

Min katt började halta igårkväll :cry: han äter sover och spyr inte och när man tittar på hans tass så ser de ut som om överklon har lossnat och blödit lite men klon sitter fortfarande kvar :cry: inte säker på om de ens e klon kan vara torkat blod i pälsen med :cry: han piper lite då o då när han går

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Min katt haltar

Om han har ont så tycker jag att du ska åka till veterinären! Låter inte kul om det du berättar det behöver ju inte vara så farligt men om han har ont och piper, haltar när han går så tycker jag att du ska ta honom till veterinären.

Mvh emma

Sv: Min katt haltar

Om klon har lossnat så kan man vicka lite på den.I sådana fall får du klippa av den.Om du inte klarar det själv kan du åka till veterinären.Då borde det gå över ifall det är på det viset.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 410
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 294
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 322
Senast: Hellhound
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 384

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka