Min katt e en mördare..

L

Lillajag88

Hon fick fyra bäbisar för typ 2,5 veckor sen.. 2 st dog andra dan.
dom var för svaga för att äta..

men så va de 2 kvar.. dom växte och åt o va jättefiina!!:love:
MEN.. sen en dag skulle vi kolla dom och då hittar vi bara en bäbis..
vi flyttar på mamman och där under ligger den helt kall o död..:cry: :cry:

Aja.. vi har iaf en kvar tänkte vi...
MEN idag när min lillasyster skulle kolla till den så ligger den jättekonstigt.. på rygg med munnen öppen..
O halsen är jättesmal.. då har idiotenkatten kvävt den oxå:cry:

Hon ville nog inte ha bäbis... men det ville jaaag...**Snyft**:cry:

Sv: Min katt e en mördare..

Smart katt, hon har nog insett att det är bättre att ta till vara på dom som inte har hem än att sätta nya till världen.
Det händer att katter ligger ihjäl sina små, men det kan lika gärna varit så att dom dött själva.

Hon är ingen idiot, antingen är hon inte en bra mamma just nu eller också har ni haft för dålig koll på ungarna för att se vad som hänt.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 461
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 202
Senast: WildHorse
·
Övr. Katt För 2,5 år sen hämtade jag hem 2 kattungar ca 6 veckor gamla, ur en snödriva i en snöstorm hos en kvinna på landet. Dom fick inte komma...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 293
Senast: Asko
·
Hundhälsa Nu behöver jag lite snabb feedback. Har precis kommit hem från veterinären, min lilla tjej är jättedålig :cry: Vi har varit på "hajk"...
Svar
15
· Visningar
5 686
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama