K
Kattmatten
Min Dexter, fyra år håller på att göra mig helt förstörd. Han har till och från kissat inne i tre års tid. Av någon anledning har det eskalerat på sistone
Jag har försökt med:
*tvätta med urine-off. -> hjälpte ett litet tag.
*sätta ut en extra kattlåda där han kissar -> hjälpte inte alls. Han kissar emellanåt utanför.
*han har Everclean kattsand - vilket han haft i flera år - inget resultat.
*han är inte sjuk enligt veterinär
*har placerat ut matskålar där han brukar kissa - hjälper inte.
*har kontaktat djur kommunikatör... - hjälpte inte. Tvättmaskinen var problemet, senare revirsättning för den andra katten för att visa att badrummet var hans.
Allt utan framgång
Jag försöker att inte bli rosenrasande, ta bort - städa.
Jag blir ledsen, upprörd och orolig för hur jag ska kunna leva med Dexter framöver.
Är det någon som har något tips/råd eller bara ett förslag - snälla gör av er till mig.
mvh
en bekymrad kattägare
/Linda
Jag har försökt med:
*tvätta med urine-off. -> hjälpte ett litet tag.
*sätta ut en extra kattlåda där han kissar -> hjälpte inte alls. Han kissar emellanåt utanför.
*han har Everclean kattsand - vilket han haft i flera år - inget resultat.
*han är inte sjuk enligt veterinär
*har placerat ut matskålar där han brukar kissa - hjälper inte.
*har kontaktat djur kommunikatör... - hjälpte inte. Tvättmaskinen var problemet, senare revirsättning för den andra katten för att visa att badrummet var hans.
Allt utan framgång
Jag försöker att inte bli rosenrasande, ta bort - städa.
Jag blir ledsen, upprörd och orolig för hur jag ska kunna leva med Dexter framöver.
Är det någon som har något tips/råd eller bara ett förslag - snälla gör av er till mig.
mvh
en bekymrad kattägare
/Linda